כיצד בוחרים טבעות אירוסין בלי האישה?

אתם מעוניינים לתת הצעת נישואין עבור בת הזוג שלכם, וכמובן שאתם מתחילים להתלבט איך לבחור טבעת אירוסין עבורה. עם זאת, כאן עולה בעיה משמעותית מאד – איך תוכלו לבחור עבור בת הזוג טבעות אירוסין, מבלי שהיא תדע שאתם בוחרים זאת, ובמקביל לדעת מה המידות של האצבע שלה? כמובן שאפשר להביא אותה לבחירת הטבעת לאחר ההצעה – אבל אז משהו מהקסם של ההצעה מתפוגג. במקום זה, הנה כמה שיטות יעילות עבור התהליך.

איך לבחור טבעת אירוסין מבלי שהיא תדע?

קודם כל, כדאי להתחיל לפקוח עיניים ולהסתכל על הידיים של בת הזוג שלכם. לקראת הבחירה של טבעות אירוסין, צריך לראות האם יש לה אצבעות מלאות או רזות, בדגש כמובן, על אזור הקמיצה. אם היא נוהגת לענוד טבעות – פתחו את המגירה, ובחרו בטבעת שהיא לא עונדת לעתים קרובות. (במקרה הכי גרוע, היא לא תמצא את הטבעת כמה ימים ותביימו חיפוש בבית, אבל בכל מקרה אל תבחרו טבעות שקרובות לליבה)

אם אתם עדיין מתלבטים איך לבחור טבעת אירוסין,ניתן כמובן להתייעץ עם אנשים שמכירים היטב את בת הזוג ובפרט את הטעם שלה. זה הזמן להיעזר באימהות, אחיות, וחברות טובות – ולשתף אותןבתהליך הבחירה של הטבעת, הן מבחינת הגודל שלה, וכמובן אפשר גם להתייעץ איתןבאשר לעיצוב הטבעת, שכן יש לשער שבעבר לא בדיוק בחרתם טבעות אירוסין בכל שבוע מחדש.

ומה אם בכל זאת לא בטוחים?

למרות זאת, יש מקרים שבהם לא בטוחים אילו טבעות אירוסין לבחור מבחינת הגודל – אם בת הזוג לא עונדת טבעות כלל, ואין מי שייעץ. במקרים הללו, כדאי תמיד לבחור בטבעת שתהיה קצת יותר גדולה מאשר קטנה יותר. מדוע? משום שקל יותר להצר טבעת במידת הצורך – מאשר להרחיב אותה. כך תוכלו לבחור את הטבעת המושלמת, והעיקר שיהיה במזל טוב!

This entry was posted in תכשיטים. Bookmark the permalink.