כל מה שצריך לדעת על עיצוב מצגת למשקיעים

הקפדה על כמה שלבים יכולה לשדרג את התוצאה של עיצוב מצגת למשקיעים. אם רוצים לעצב מצגת למשקיעים ולהשתמש בה על מנת להניע אותם לפעולה, צריך לדעת איך עושים את זה. בין היתר, חשוב להביא בחשבון את ההבדל בין מצגת למשקיעים לבין מצגת רגילה. לאחר מכן, ניתן להיכנס לעובי הקורה ולנסות לשאוב השראה לגבי עיצוב מצגת למשקיעים. את ההשראה אפשר לקבל ממצגות אחרות שבוצעו על ידי החברה וגם ממידע שיש באתרי אינטרנט.

ההבדל בין עיצוב מצגת למשקיעים לבין מצגת רגילה בא לידי ביטוי במטרות השונות של כל אחת מהן. בעוד מצגת רגילה היא בעיקר אינפורמטיבית והתפקיד שלה הוא למסור מידע בצורה ויזואלית ונוחה, מצגת למשקיעים היא בעלת אלמנט של שיווק וקידום מכירות. במילים אחרות, התפקיד של עיצוב מצגת מן הסוג הזה הוא לעודד את המשקיעים להעביר כסף ולכן יש בתוכה המון מרכיבים מסחריים.

כיצד מעצבים מצגת למשקיעים?

עיצוב מצגת למשקיעים מבוסס על הנחה שעל פיה יש רק כמה דקות ספורות למשוך את תשומת הלב של קהל היעד. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של המצגת ולהשתמש בה על מנת לעודד את המשקיעים השונים לבצע פעולה מסוימת, צריך לעצב אותה בצורה נכונה. במסגרת העיצוב, בודקים למשל מה מייחד את ההשקעה שעל הפרק לעומת השקעות אחרות, מה יכול להניע את המשקיעים לפעולה לפי תחומי העניין שלהם ומה הדרך הכי טובה לייחד את העסק או הארגון לעומת המתחרים.

לבסוף, צריך להקפיד גם כל הכללים הטכניים של עיצוב מצגת למשקיעים. כך לדוגמא רצוי להשתמש בפונט גדול וקריא, לשלב וידאו וסרטונים ולא לשכוח לחדד ולקצר את המסר עד כמה שאפשר.

This entry was posted in עיצוב, עסקים. Bookmark the permalink.