כל מה שצריך לדעת על שימוש במוצרי רולר לפנים

יש סוגים שונים של מוצרי רולר לפנים אך השימוש בהם פחות או יותר קבוע. בשלב הראשון, מה שעושים זה לגלגל את הרולר על עור הפנים והצוואר על פי סדר קבוע. כאשר מגלגלים את הרולר על עור הפנים והצוואר לפי סדר קבוע, עוזרים לו להתייחס לכל השטחים השונים שעל העור ולהשיג תוצאות מעולות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. כמו כן, יש לזכור שמצדו הגדול של הרולר אפשר לגלגל מהצוואר ולעלות למעלה עד לקו הלסת – בעוד מצדו הקטן הדגש הוא על גלגול בעדינות על האזור שמתחת לעיניים.

החלק הקטן של רולר יכול להתאים גם לאזור שמתחת לעפעפיים או הגבות, בעוד המטרה של החלק הגדול היא לכסות כמה שיותר שטח מעור הפנים והצוואר. במילים אחרות, יש הבדל בין האופן שבו משתמשים בכל חלק של רולר לפנים וכדאי להיצמד להנחיות היצרן. ברוב המקרים, את הנחיות היצרן אפשר לקבל בצורה מסודרת דרך הפרטים המופיעים על גבי האריזה או בהתייעצות עם אנשי מקצוע.

למה לבחור רולר לפנים?

גברים ונשים בגילאים שונים שואלים את עצמם למה בכלל להשתמש באפשרות של רולר לפנים. מצד אחד, רולר מן הסוג הזה משיג תוצאות מעולות גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. מצד שני, יש עוד המון סוגים שונים של מוצרי טיפוח שבהם אפשר להשתמש על מנת להשיג תוצאות דומות. לפיכך, הפתרון הוא לבחון כל מקרה לגופו ולהתאים את הרולר לסוג ומצב הפנים.

התאמה של רולר לסוג העור ומצב הפנים היא תנאי לניצול היתרונות של תכשיר הטיפוח הזה. ברוב המקרים, ההבדל הוא בין רולר לפנים עם עור לח לבין רולר לעור יבש.

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.