כמה עולה השתלת שיניים ומה משפיע על המחיר

השתלת שיניים היא הליך רפואי המבוצע על ידי רופא שיניים מומחה לביצוע התהליך, במרפאות השיניים השונות. הליך זה מומלץ לכל אדם אשר סובל ממצב של חוסר בשן או בשיניים בפב. מצב זה גם גורם לאי נוחות פיזית, יכול להפריע לאכילה ואף לדיבור, וכמובן יוצר מראה אסתטי לקוי. תהליך זה נמצא יעיל במיוחד עבור מגוון סיטואציות שהוזכרו. כאשר אדם שוקל לעבור תהליך זה, חשוב לו לדעת כמה עולה השתלת שיניים. נושא עלות התהליך מושפע מכמה גורמים.

סוג ההשתלה

אחד הגורמים המשמעותיים המשפיעים על התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים הוא סוג ההשתלה. כיום התפתח תחום ההשתלות בשיניים מאוד, וקיימות לא מעט שיטות לבצע את ההליך. ישנם השתלות יותר פשוטות, שאף ניתן לבצע אותן ביום אחד, לעומת השתלות מורכבות, אשר כוללות תהליך ארוך ומסובך יותר.

סוג השתל

בעת ביצוע הליך של השתלות שיניים, קיימת אפשרות לעשות שימוש בכמה סוגי שתלים. ישנם שתלים מחומרים יותר פשוטים, לעומת חומרים יותר עמידים. סוג השתל גם הוא משפיע על התשובה לשאלה כמה עולה השתלת שיניים.

הרופא המבצע

כמה עולה השתלת שיניים מושפעת גם מהגורם המבצע את ההשתלה. רופאים מומחים ומנוסים בביצוע השתלות יתכן ויגבו סכום גבוהה יותר על הטיפול. ניתן לברר עלויות גם מול קופות החולים, ולנסות לבחון השתתפות בנושא של ביטוחים רפואיים.

מצב המטופל

גורם נוסף המשפיע גם הוא על עלות ההשתלה הוא המצב של שיניי המטופל, מבנה הפה והלסת, כמות אבן השן בפה וכדומה. יתכן ואנשים יעברו את אותה השתלה, אך לאור שוני במצבם ההתחלתי יהיה שינוי גם בעלות הטיפול.

עשו סקר שוק

לפני שמקבלים החלטה היכן לבצע השתלה בשיניים מומלץ לבקש הצעות מחיר ממספר רופאים, על מנת שתוכלו להשוות בין ההצעות.

כמה עולה השתלת שיניים

This entry was posted in שיניים. Bookmark the permalink.