כמה עולים שירותי סנטריקס?

מרכזיית סנטריקס נמצאת אצל ספק התקשורת ולכן הלקוח אינו רואה אותה. ציוד הקצה בעסק יכול לכלול בין היתר טלפונים אנלוגיים רגילים, טלפוני IP, טלפוני תוכנה, טלפונים משולבים מצלמת וידאו ומוצרי רשת ייעודיים. כתוצאה מכך, קיימים הבדלי מחירים משמעותיים בין הספקים. יש הבדלים שנותנים הנחות בצורת זיכוי על דקות נכנסות, לעומת ספקים המעודדים שיחות פנים ארגוניות ללא תלות במרחק ובמיקום. התחשיב הכלכלי המבוצע על ידי הספק נשען על שורה ארוכה של גורמים ופרמטרים.

כדאי לבצע ניתוח מקצועי מקיף ולהשוות בין הצעות שונות על התקנת שירות טלפוניה לעסק במיקור חוץ. הערכת המעבר של עסק למרכזיה מן הסוג הזה כוללת התייחסות לעלויות התקנה ועלויות נסתרות. בקטגוריה של עלויות נסתרות צריך העסק להביא בחשבון הוצאות על שדרוגי רשת, תוספת מרכיבי רשת, התאמות רשת וכמובן תוספת מרכיבי אבטחה ושרידות. היתרון של סנטריקס הוא שמדובר על מרכזיית IP מודולוארית אותה ניתן להתאים לצרכי הלקוח, אולם חשוב לבצע ניתוח יסודי של כל העלויות.

למי מתאימים שירותי סנטריקס?

סנטריקס היא מרכזייה חכמה ומתקדמת בטכנולוגיית IP המקנה יעילות עסקית ברמה גבוהה מאוד. התכונות והיתרונות של המרכזייה הפכו אותה למוצר מבוקש בקרב בעלי עסקים בכל רחבי הארץ והעולם. בניגוד למרכזיות אחרות, השירות מתאים לכל עסק ולכל סדר גודל. בעלי עסקים יכולים לבחור האם לשמר את המרכזייה הקיימת אצלם ולספק שירותי סנטריקס לשלוחות חיצוניות, סניפים מרוחקים ועוד. אלטרנטיבה אחרת היא לשלב בין מרכזייה פנימית במטה החברה עם שירותי מיקור חוץ בסניפי הארגון ושלוחותיו.

מעבר למרכזיית IP מתקדמת חוסך מהעסק את הצורך בהוצאות על ציוד. המחיר החודשי של המערכת נוח וכל עסק יכול לבחור חבילת חיבור לפי צרכיו.

 

This entry was posted in מרכזיות. Bookmark the permalink.