לופטים – הכתובת שלכם לחגיגה המושלמת

לופטים, הינם חללים גדולים ורחבי ידיים אשר פזורים ברחבי הארץ ומציעים לארח כל חגיגה מכל סוג. לרוב, בלופטים יתקיימו סדנאות שונות, אירועי חברה, כנסים, השקות, ברי ובנות מצווה, מסיבות רווקים ורווקות ואפילו חתונות.

ברחבי הארץ פזורים לופטים רבים המציעים לחוגגים חלל מאובזר מא' ועד ת', ללא הגבלת רעש, מכיוון שלופטים ממוקמים באזורים בהם לא שוהים אנשים בשעות הערב והלילה, או בכלל.

לרוב, לופטים ימוקמו בערים השונות באזורי התעשייה או ביישובים ומושבים בשטחים מרוחקים כך שלא תהיה אפשרות להרעיש לשכנים או אנשים אשר מעוניינים לשבת בשקט בביתם בערב.

לופטים, מציעים אבזור ברמה גבוהה, אשר יכלול לרוב סלון גדול ורחב עם ספה גדולה, מסך טלוויזיה גדול ואיכותי, משחקי סוני פלייסטיישן, כדורגל שולחן ושולחן טניס, מערכת שמע איכותית אשר תאפשר להאזין למוזיקה בווליום גבוה ואיכותי ועוד.

המטבח בלופטים לרוב יכיל את כל הדרוש על מנת לבשל ארוחה – תנור או טוסטר אובן, מיקרוגל, מכונת קפה, מקרר וכדומה. במטבח לרוב יוכלו החוגגים לשבת בפינת האוכל המאובזרת, אף על פי שלרוב הם יעדיפו להעביר את זמנם, וכך גם את זמן הסעודה שלהם, בחצר המרווחת.

חצר הלופט הינה גולת הכותרת של החלל – שם יוכלו החוגגים ליהנות על פי רוב מבריכת שחיה, למנגל בפינת המנגל, להשתזף בפינות השיזוף וליהנות מגינה פורחת וצבעונית.

על פי רוב, החוגגים יזמינו אוכל מוכן מראש ולא "יבזבזו" את זמן המסיבה שלהם על בישולים, כך שלרוב למטבח אין שימוש רב במסגרת החגיגה.

עוד בלופט, לרוב יהיו חדר שינה או שניים, עם מיטה זוגית ועל פי רוב גם מקלחת אחת. אלו מיועדים לחוגגים אשר מעוניינים להתרענן ולנוח מעט מהבלגן.

This entry was posted in אטרקציות, אירועים. Bookmark the permalink.