ליטוש מרצפות ישנות – זול יותר משיפוץ

לאורך השנים הבית שלנו עובר שחיקה ושחיקה זו מתבטאת בחלקים שונים שלו לרבות המרצפות. התנועה בבית על המרצפות עם חומרים שונים שהמרצפות חשופות אליהן, אבק, חול ומשקל, יכולים לגרום לשחיקה של המרצפות ולתנועה שלהן. התוצאה היא של מרצפות שאינן אסתטיות ולפעמים הן גם לא ישרות, מה שיכול לפגוע במי שעובר במקום. כדי ליהנות ממרצפות חדשות אין צורך להחליף אותן או לשים שכבה נוספת של מרצפות, אפשר פשוט לבצע ליטוש מרצפות ישנות.

עבודת הליטוש

עבודת ליטוש מרצפות ישנות כוללת כמה שלבים. בשלב הראשון מכינים את השטח של הליטוש ובשלב השני מבצעים את הליטוש עצמו. הכנת השטח כוללת ניקיון יסודי שלו, הרחבת החריצים כדי לנקות אותם ומילוי בדבק. השלב השני הוא הליטוש עם מכונה מיוחדת, ליטוש שמעניק בסופו של התהליך רצפה מבריקה ומפולסת. את עבודת הליטוש עושה חברה המתמחה בתחום זה שמביאה למקום את הכלים הטובים ביותר לביצוע העבודה. מבחינת מי שמזמין את עבודת הליטוש מדובר בעבודה של כמה שעות וכמו כן עבודה של פינוי השטח כשהתוצאה היא רצפה מבריקה במחיר זול בהרבה מביצוע שיפוץ.

טיפול באמצעות חומרים ביתיים

ישנם אנשים ששואלים אם לא עדיף להשתמש בחומרים חזקים כמו חומרים עם חומצות במקום לבצע ליטוש מרצפות ישנות. התשובה לכך היא שלא מומלץ להשתמש לבד בחומרים שאינם מיועדים לשימוש ביתי וכי תמיד יש לקרוא את הוראות השימוש לחומרים השונים. במקרה שחומר רגיל הופך את הרצפה למבריקה לא בטוח שיש צורך בליטוש.

בחירת החברה לביצוע הליטוש

החברה שמבצעת ליטוש מרצפות ישנות צריכה להיות חברה עם ניסיון בתחום ועם הציוד המתאים. החברה צריכה להגיע למקום בזמן שנקבע ועליה להביא את כל הציוד הנדרש למקום.

This entry was posted in ניקיון. Bookmark the permalink.