לינה בנגב

כל אדם שחי במדינת ישראל צריך להכיר את כולה, ואחד מהאזורים היפהפיים ביותר שיש בארץ בקנה מידה עולמי הוא הנגב. הוא עצום בגודלו, הוא צחיח ואין בו הרבה צבעים, אך אי אפשר שלא להישבות בקסם שלו. איפה אפשר לישון בנגב כדי להכיר אותו כמו שצריך?

לישון במלון

אם אתם רוצים להתפנק עד הסוף אז תוכלו לישון במלון. יש מספר מלונות בנגב החל ממצפה רמון שבו יש את אחד המלונות המוכרים במזרח התיכון באופן כללי, ממש למרגלות מכתש רמון, וכמובן שיש עוד מלונות שנמצאים במקומות שונים מבאר שבע ועד אילת. כמובן שבחירת המלון חייבת להתבצע גם לפי התקציב שלכם אך גם לפי המקום שבו אתם רוצים להיות, אך חשוב לזכור שכדי להכיר את הנגב באופן מעמיק, יש צורך לצאת לטייל ולא להיות כל היום במלון.

לישון באכסניה

לינה בנגב באכסניה אולי תזכיר לכם מעט את הטיול השנתי אך היא יכולה להיות פתרון נהדר. מצד אחד היא לא יקרה כמו לינה במלון ומצב שני היא ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר לינה בחאן או בשטח שעליהם נרחיב בהמשך. באכסניה יש הכול, מאינטרנט שהוא בסיסי במיוחד לטיולים וללינה ב-2018 ועד ארוחת בוקר, מזרון נוח, מצעים, כריות וכולה. לינה באכסניה יכולה להתאים לזוגות, למשפחות וגם ליחידים.

לינה בשטח

אין לינה בנגב שתגרום לכם להפנים את היופי הכביר שלו יותר מאשר לינה בשטח. לפני שאתם ממהרים לפסול את האפשרות כי אין לכם אוהל, אין לכם כוח לישון בשטח על מזרון כאילו אתם בצבא או לישון כשאין לכם ארוחת בוקר שמוגשת בלי שאתם מבשלים, תנו לנו לספר לכם שיש חאנים רבים שמפוזרים בנגב וכולם יכולים להיות שם בשבילכם כדי לאפשר לכם את כל מה שאתם צריכים, והמחיר זול במיוחד.

This entry was posted in טיולים. Bookmark the permalink.