למי מיועדת הלוואה לפתיחת עסק?

הלוואה לפתיחת עסק מיועדת לכל מי שעומד בתנאים הנקבעים על ידי הבנק או חברת המימון. נכון להיום, אפשר לקבל הלוואות מן הסוג הזה במסלול בנקאי או חוץ בנקאי ולהתחיל להפעיל את העסק פחות או יותר באופן מיידי. בנוסף, ההלוואות זמינות עבור חלק מהלקוחות ללא צורך בהעמדת ערבים וביטחונות וכאמור גם במסלולים שאין להם שום השפעה על מסגרת העובר ושב או על מסגרת האשראי בבנק שבו מתנהל החשבון של העסק.

מבחינת סוגי עסקים, הלוואות מיועדות פחות או יותר לכולם – אך התנאים משתנים בהתאם לתחום העיסוק. ככל שתחום העיסוק מוגדר מסוכן יותר, כך סביר להניח שיהיה קשה לקבל את ההלוואה ושגם התנאים עבורה יהיו מחמירים. בין היתר, תנאים לא טובים באים לידי ביטוי בריביות גבוהות, בעמלות על פירעון מוקדם וכן הלאה.

החדשות הטובות הן שבעלי עסקים שמגיעים עם תכנית עסקית מסודרת יכולים לקבל הלוואות בתנאים מועדפים. בתקופה שבה הריבית נמוכה כמו היום, הלוואה לפתיחת עסק היא בהחלט כלי שרצוי לשקול להשתמש בו.

כך משתמשים בצורה נכונה בהלוואה

הלוואה לפתיחת עסק אמורה לשמש עבור צרכים קונקרטיים של העסק. הלוואה היא ממש לא משהו שלוקחים רק כדי להגדיל את המשאבים הפיננסיים שעומדים לרשות העסק, כי בסופו של דבר צריך להחזיר אותה. מנגד, מי שמשתמש בצורה נכונה בהלוואה יכול לנצל את התנאים שהוא מקבל על מנת לפרסם את העסק, לגייס עובדים, לרכוש מוצרים ושירותים וכן הלאה.

בסופו של דבר, הלוואה לפתיחת עסק מיועדת עבור יזמים שמסוגלים לתכנן קדימה ושיש להם משמעת עצמית. כאשר התכונות הללו מקבלות ביטוי גם בעסק עצמו, אין סיבה לוותר על היתרונות השונים של הלוואה בתנאים מועדפים.

This entry was posted in הלוואות. Bookmark the permalink.