למצוא פורץ מנעולים ברמת גן

פורץ מנעולים ברמת גן יכול לשמח אתכם מאוד עם הגעתו וכמובן שאתם תשמחו יותר אחרי שהוא יפתור את הבעיה ויפתח את דלת ביתכם או דלת רכבכם. מה שלא תאהבו זה שתצטרכו לשלם לו לאחר מכן מחיר שיכול להגיע בקלות לכמה מאות שקלים. מה משפיע על המחיר של פורץ המנעולים?

היכנסו וצפו! מנעולנים לא אמינים נתפסו במצלמה:

המחיר מושפע מהמרחק

המחיר של פורץ מנעולים ברמת גן כמו כל פורץ מנעולים או בעל מקצוע אחר מושפע מהמרחק שהוא צריך לעבור. אם מדובר על חלק אחר של העיר רמת גן, עיר גדולה גם מבחינה גיאוגרפית, המחיר יהיה יקר יותר בהתאם למיקום של המנעולן. כאשר מדובר באותה העיר לא תמיד פערי המחיר יהיו גדולים ולעתים לא יהיו בכלל. עם זאת כאשר תבחרו למצוא פורץ מנעולים ברמת גן כאשר אתם גרים בראשון לציון אין בזה כל היגיון והמחיר יהיה גבוה יותר.

מורכבות הפריצה משפיעה

ככל שהפריצה תהיה מורכבת יותר כך המחיר יהיה יקר יותר. אם אתם רוצים לפתוח את המנעול של המחסן שלכם, מנעול קפיץ די פשוט, המנעולן יכול לפתוח אותו עם תוכי, מין קאטר גדול, וכך הוא ייפתח תוך כמה שניות בלבד אך הוא ייהרס. אם אתם רוצים לפתוח את המנעול בלי להרוס אותו זה יעלה לכם יותר, כמו גם מנעולים מתקדמים יותר שפריצתם קשה יותר.

המחיר מושפע גם מהשעה

ככל שתקראו לפורץ המנעולים בשעה מאוחרת יותר בלילה כך המחיר יעלה. אם תחליטו לקרוא לו ביום שבת או בערב חג המחיר יכול להיות אפילו כפול. כמובן שאם אין ברירה אז אין ברירה ואתם חייבים לקרוא לו בכל מקרה, אך אם יש אפשרות להמתין לשעה נורמלית או לחלופין לחכות לתחילת השבוע ולא בסוף השבוע, זה עדיף.

 

This entry was posted in מנעולנים. Bookmark the permalink.