מדביר נמלים – תפקידים ותחומי אחריות

בעיית הנמלים יכולה להיות בעיה מאד לא נעימה. הנמלים מגיעות לכל מקום בבית, הן חודרות למגירות, נכנסות לאריזות האוכל ומטפסות על כל דבר. הנמלים יכולות להגיע אל תוך הבית מתוך קן שנמצא בתוכו או מהחצר כאשר הן יכולות לעשות דרך ארוכה אל הבית ולכן לא תמיד הדברה פרטית בתוך הבית יכולה להספיק. כשמופיעה מכת נמלים בבית רצוי להזמין מדביר נמלים אשר ישתמש בחומרים שיכולים להתאים גם לאנשים ובעלי החיים שנמצאים בבית וגם לפתור את הבעיה מן היסוד. מדביר נמלים מיומן יכול לאתר את הקנים של הנמלים ולהדביר גם אותם, מה שיכול להביא למיגור התופעה.

הקן של הנמלים

תפקידו של מדביר נמלים הוא למצוא את הקנים של הנמלים. לצורך כך המדביר יעבור לא רק בבית עם הציוד שברשותו וחומרי ההדברה אלא גם מחוץ לבית כשהוא פועל למצוא את הקנים השונים של הנמלים. במסגרת ההדברה, המדביר יבחר את החומרים המתאימים לבעיה שמופיעה בבית (או בכל מקום אחר שבו מבצעים את ההדברה).

בטיחות ההדברה

אחד הדברים שחשוב מאד לברר עליהם הוא הבטיחות של ההדברה. מדביר נמלים חייב להיות עם הכשרה מתאימה לביצוע ההדברה. כמו כן חשוב מאד שהמדביר ישתמש אך ורק בחומרים אשר מתאימים לשימוש בסביבת בני אדם ובעלי חיים. כדי לברר שהמדביר בוחר בחומרים מתאימים אפשר לשאול אותו מראש על ההכשרה שלו וכיצד אפשר להתנהל בבית לאחר ההדברה.

פעולות לאחר ההדברה

מדביר נמלים ייתן הוראות להתנהלות בבית כך שהאפקט של ההדברה יישמר זמן רב. אם המדביר מבקש להימנע משטיפת הרצפה למספר שעות או ימים ספורים, מומלץ מאד להישמע להוראות ולפעול על פיהן. האפקט של ההדברה יכול להימשך זמן רב אם מקשיבים להוראות המדביר.

כיצד מתבצעת הדברת נמלים – צפו בסרטון

This entry was posted in הדברה. Bookmark the permalink.