מהו מענה טלפוני?

שירות מענה טלפוני הוא שירות אשר מיועד לעסקים; קטנים, בינוניים או גדולים, אשר רוצים להיות זמינים ולתת ללקוחותיהם שירות טוב יותר. הבעיה של רוב העסקים היום היא בעיית זמן וכוח אדם. כלומר, עסקים רבים רוצים לתת שירות טוב ללקוחות שלהם או ללקוחות המתעניינים בשירות שלהם, אך לא יכולים לעשות זאת כראוי בכל השעות הנדרשות. בעיה זו מופיעה בעסקים קטנים כאשר בעל העסק עסוק ולא יכול לתת מענה מיידי והיא יכולה להופיע לאחר שעות הסגירה של העסק (ואין זה משנה האם העסק גדול או קטן). מענה טלפוני יכול לתת מענה בכל שעות היום שהעסק ירצה בכך ולתפוס יותר לקוחות עבורו.

מענה לכל עסק

כל עסק צריך מענה טלפוני המותאם לצרכים שלו ולסוג הפעילות שהוא מציע. בניתוח בסיסי של העסק ניתן להבין את התמונה המלאה ולקבוע איזה שירות הוא צריך. עסק אחד יצטרך את שירותי המענה הטלפוני לאורך כל היום ואחר יצטרך את השירותים רק בחלק מהשעות. כמו כן כל עסק יצטרך סוג אחר של שירות וחשוב לדעת איזה שירות ניתן לקבל במענה.

שירותים הניתנים למתקשרים

ישנם סוגים שונים של מענה טלפוני כאשר כל סוג תואם את הצרכים של העסק. ישנם עסקים אשר צריכים שירות של איסוף טלפונים מלקוחות, יש שצריכים אבחון מקדים של הפניות ויש שרוצים שהמענה הטלפוני גם יעביר מידע למתקשרים. ניתן להתאים את סוגי השירות השונים לפי הצורך של העסק ובמטרה למקסם את היכולות שלהם.

להיות זמינים תמיד

חשיבות הזמינות היא גבוהה מאד. היום הלקוחות השונים מצפים מהעסקים להיות זמינים עבורם, גם אם מדובר בשעות הערב, אך לא כל עסק יכול להעסיק עובדים שיתנו מענה שכזה ולשם כך ישנו מענה טלפוני מקצועי.

This entry was posted in עסקים. Bookmark the permalink.