מהי בדיקת התאמה זוגית?

התאמה זוגית יכולה להבטיח שנים ארוכות של קשר רומנטי מוצלח. הבעיה היא שלא תמיד ניתן לדעת מה רמת ההתאמה, מה גם שהיא משתנה עם השנים. בני זוג שמתאימים אחד לשני בגיל צעיר עשויים לסבול מעוגמת נפש וקשיים במערכת היחסים לאחר הנישואים. הפתרון הוא לנסות לקבל אינדיקציה מסוימת לגבי רמת ההתאמה עוד לפני תחילת הקשר, או לחילופין לבצע בדיקה דומה כאשר מרגישים שמערכת היחסים הקיימת עולה על שרטון.

אפשר לבצע בדיקת התאמה זוגית על בסיס עקרונות של נומרולוגיה. זו שיטה שמייחסת למספרים משמעות מיסטית והיא מציעה מגוון רחב של יתרונות. ראשית, בדיקה המבוססת על השיטה הזו לא דורשת מעורבות אישית מצד בני הזוג. כל מה שהם צריכים לעשות הוא להזין שמות פרטיים ושמות משפחה ובמקרים מסוימים גם תאריכי לידה. הבדיקה מתבצעת בתוך שניות ספורות באמצעות מחשבון ייעודי והיא מעניקה ממצאים על מגוון רחב של סוגי קשרים רומנטיים.

בדיקת התאמה מול אנשי מקצוע

מי שמעוניין בשירותי ייעוץ מקצועיים יותר יכול לפנות לנומרולוגים ולתאם בדיקה דומה אך באופן מקיף ויסודי. נומרולוגים מוסמכים לענות על שאלות שקשורות לנושאים כמו מערכות יחסים, החזרת אהבה אחרי נישואים, זוגיות ובריאות, פרנסה ואיכות הקשר, מידת הצלחה של קשר חדש, סיכוי לפגוש בני זוג וכן הלאה. בדיקת התאמה זוגית מול אנשי מקצוע מתבצעת גם היא באופן דיסקרטי לחלוטין ותוך שמירה על פרטיות הלקוחות.

בדיקת התאמה זוגית חשובה כי היא מעניקה שקט נפשי לאנשים שנמצאים בשלבים שונים של מערכת היחסים. מחשבון שמבוסס על תורת הנומרולוגיה הוא כמובן לא גורם בלעדי לניבוי הצלחה בקשר הזוגי, אך הוא בהחלט מספק פרספקטיבה מסוימת על נושא רגיש ובעל חשיבות גדולה.

This entry was posted in הכרויות. Bookmark the permalink.