מה הם קלפי טארוט

קריאה בקלפים

קלפי טארוט עוצבו במקור לצרכי משחק, אך עם הזמן החלו לחזות באמצעותם את העתיד. חפיסה מסורתית של קלפים מן הסוג הזה מתחלקת לשתי תת מערכות. המערכת הראשית היא הארקנה הגדולה ובה 22 קלפים. המערכת המשנית היא הארקנה הקטנה ובה 56 קלפים המחולקים לארבע סדרות של 14 קלפים כל אחת: סדרת המוטות, סדרת הגביעים, סדרת החרבות וסדרת המטבעות. יש לציין כי כל סדרה מורכבת מקלפים ממוספרים. יחד עם זאת, קיימות גרסאות רבות לחפיסות והדגש הוא על קריאה נכונה לצורך חיזוי העתיד.

למעלה משני שליש מהקלפים הם קלפי מסר. אלו קלפים המסמנים אפשרות להצלחה, אך דורשים מהשואל לעשות ולפעול. קלפי מסר מהווים את רוב חפיסת הקלפים ואין בהם תשובה ישירה של כן או לא. קורא מיומן בקלפי טארוט צריך להבין היטב את המסר של הקלף על מנת לספק תשובה לשואל. עליו לתמוך בשואל כדי למצוא עבורו את הפתרון ולמנוע ראייה דיכוטומית או חד מימדית של המציאות.


האם ניתן לבצע קריאה לאדם שלא נוכח?

היתרון הגדול של קריאה בקלפי טארוט בא לידי ביטוי כאשר האדם אינו נוכח. קריאה כזו מכונה "קריאה ריכולית" והיא מבוססת על מספר צעדים. ראשית, יש לעמוד מול הקלפים ולשמור על כללי האתיקה. לא תמיד זה אתי לבדוק את העתיד של אדם מסוים שאינו נמצא קרוב. שנית, אסור בשום פנים ואופן להעביר את המידע לאדם שעלול לנצל אותו בצורה שלילית.

מתוך קריאה בקלפי טארוט לאדם שאינו נוכח ניתן לקדם שאלות ולעזור לאנשים להגיע למקומות מסוימים. הדבר החשוב הוא לשמור על האתיקה. הכלל הגורף בקריאה בקלפי טארוט לאדם שאינו נוכח היא להתייחס לכל מסר בתור פרטי עבור השואל.

This entry was posted in אסטרולוגיה. Bookmark the permalink.