מה משפיע על השתלת שיניים מחירים?

בתחום של השתלת שיניים מחירים מושפעים מפרמטרים פחות או יותר אובייקטיביים. כמובן שצריך לבחון כל מקרה לגופו ויש גם השפעה של פוליסת ביטוח פרטית על המחיר שאותו גובה רופא שיניים בגין השתלת שיניים, אבל באופן עקרוני הפרמטרים הם זהים. הסיבה לכך שהפרמטרים שמשפיעים על המחיר זהים היא שכמעט כל רופאי השיניים משתמשים באותה שיטה על מנת לחשב את העלות.

כך למשל אפשר לראות שבתחום של השתלת שיניים מחירים מושפעים מסוג השתל שבו משתמשים. פערי המחירים בין סוגי שתלים עשויים להגיע לעשרות אחוזים, מה שמשפיע על מסגרת התקציב ועל היכולות של גברים ונשים בכל הגילאים. בין אם מדובר על ילדים שעוברים השתלת שיניים בגלל תאונה או על מבוגרים שצריכים השתלה על רקע בעיה רפואית – סוג השתל הוא הפקטור העיקרי שקובע את המחיר של הטיפול והעלות.

בתחום של השתלת שיניים מחירים הם לא הדבר היחיד שחשוב

אבל האמת היא שבתחום של השתלת שיניים מחירים הם ממש לא הדבר היחיד שצריך לבדוק. אם רוצים לדעת לאיזה רופא שיניים לפנות על מנת לבצע השתלת שיניים, צריך להכניס את המחיר למערכת שיקולים רחבה יותר. הכנסת המחיר אל מערכת שיקולים רחבה יותר תגדיל את הסיכוי לעבור טיפול שיניים מוצלח עם ערך מוסף.

ראשית, כדאי לבחור רופא שיניים על סמך המלצות. גם אם מגלים שבתחום של השתלת שיניים מחירים מבוססים על פערים גבוהים, אין תחליף לרופא מומלץ והוא יהיה שווה את ההשקעה. שנית, רצוי להגיע לפחות פעם אחת אל המרפאה ולראות את הקליניקה מקרוב. לבסוף, כל שנותר הוא להתייעץ עם הרופא ולברר לגבי סוג השתל ואופי הפרוצדורה הרפואית המבוקשת והמתאימה ביותר.

This entry was posted in בריאות. Bookmark the permalink.