מוקד שירות הלקוחות של 012

כתוצאה מתהליך ההפרטה בתחום התקשורת, נוצר מצב שמחברת תקשורת אחת שסיפקה שירות לכל תושבי המדינה, קמו ועלו חברות נוספות שהתחרו על לב הקהל בהתחייבות לתת את אותו שירות שקיבלו עד כה, באותה איכות ורמה כמו החברה ששלטה בתחום כל השנים. אחת מהחברות הראשונות שקיבלה רישיון לספק שירותי טלפוניה הייתה 012 סמייל טלקום בע"מ. על מנת לתת מענה מיידי בכל תחומי הטלפון והאינטרנט הוקם צוות שירות הלקוחות של 012 שתפקידו לתת שירות לקהל הלקוחות עשרים וארבע שעות ביממה.

שירותיות מנצחת

מוקד שירות הלקוחות של 012 אמור לתת סיוע ללקוחות שלהם בבעיות בתקשורת בטלפון או באינטרנט, מעבר לכך השירות נותן תמיכה טכנית בכל עניין הגלישה במחשב. בנוסף, עליהם להציע ללקוחות קבועים וללקוחות חדשים חבילות תקשורת בכל עת שיש מבצע או שינוי מחירים. המטרה של השירות היא לתת מענה לכל לקוח על פי הצרכים שלו.

סטנדרטים חדשים בתקשורת

אין ספק שמדובר בחברה שהצליחה משנת 1997 להעמיד סטנדרטים חדשים בתחום התקשורת והכל בזכות שירותי תקשורת שמגובים בטכנולוגיות החדישות ביותר לצד תעריפי תשלום תחרותיים. צוות מוקד שירות הלקוחות של 012 שמקדם את החברה ודואג לאינטרס הלקוחות באופן שוטף ורציף, מוביל להצלחה המסחררת של החברה.

שירותי החברה

חברת סמייל טלקום שולטת כיום על נתח מאד גדול בתחום התקשורת ובין השירותים שלה אפשר למצוא:

  • שירותי סלולר ב- 012 מובייל
  • שירותי אינטרנט
  • שירותים מתקדמים אחרים כדוגמת בקרת הורים, אבטחה לתיבת הדואר וכו'
  • שירותי שיחות דרך האינטרנט
  • שירותי תקשורת לכל העולם
  • שירותים לעסקים
  • גלישה חינם מכל מקום

כל סעיף כולל עולם ומלואו של שירות ובשביל זה יש את מוקד שירות הלקוחות של 012 שמטפל בכולם בצורה היעילה, המהירה והטובה ביותר עבור כל לקוח.

 

This entry was posted in תקשורת. Bookmark the permalink.