מוקד שירות הלקוחות של youphone

מוקד שירות הלקוחות של youphone נותן שירות ללקוחות חברת יו פון ולמתעניינים להצטרף לשורות החברה. חברת יו פון נותנת שירותי תקשורת סלולריים מאז המהפכה הסלולרית והיא מציעה מחירים זולים של תקשורת, אינטרנט סלולרי ושיחות יוצאות לחו"ל. היום קל יותר מאי פעם לקבל מידע על השירותים של החברה ואין צורך להגיע למרכזי שירות ולחכות שעות בתור כדי לקבל מענה. מוקד שירות הלקוחות של youphone נותן מענה טלפוני ומאפשר גם ללקוחות החברה ליצור קשר בכל עניין ושאלה וגם לתת מענה ללקוחות מתעניינים מהמגזר הפרטי או העסקי ובכל שפה.

מענה ללקוחות החברה

לקוחות חברת יו פון מתקשרים אל מוקד שירות הלקוחות של youphone כשהם רוצים לקבל מידע על מבצעים חדשים (ולהחליף את המבצע הקיים), כשהם רוצים לעדכן אמצעי תשלום, לשלם חובות או לצורך קבלת הנחייה בניוד והפעלת מכשיר. כל שאלה שהמוקד יכול לענות עליה תקבל מענה מיידי ובשירות הגבוה ביותר.

מענה למתעניינים

היום כל אחד צריך לעשות חושבים על הכסף שלו ועל השירותים שהוא מקבל. מוקד שירות הלקוחות של youphone יכול לעזור למתעניינים בשירותי החברה ולקבל מידע על השירותים השונים, המבצעים וגם איך מניידים את המספר. הנציגים במוקד ייתנו את כל המידע והם יכולים גם לעזור להתחבר לשירותי החברה.

קבלת שירות בכל שפה

מוקד שירות הלקוחות של youphone מאפשר לכל אחד לקבל את השירות הטוב ביותר המגיע לו ובשפה שנוחה לו. כלומר, גם לקוחות או מתעניינים שאינם דוברי עברית או אינם מרגישים בנוח עם השפה העברית בניהול שיחה שוטפת, יכולים לקבל מענה זהה לזה שניתן בשפה העברית. המוקד של החברה מאוייש באנשי מקצוע דוברי שפות וכולם שמחים לתת שירות מצויין לכל מי שרוצה בכך.

This entry was posted in יעוץ סלולר. Bookmark the permalink.