מחיר ביטוח מקיף

מחיר ביטוח מקיף – איך הוא נקבע?

הרכב שלך ללא ספק חשוב לך. מלבד ביטוח חובה, שמכסה נזקי גוף ונפש בכל מקרה של תאונה וכל רכב שעולה על הכביש חייב בו, קיים סוג ביטוח נוסף, שמטרתו לכסות נזקים שנגרמו לרכב – ביטוח מקיף. אין זה משנה כמה זהיר תהיה, התרחישים לפגיעה ברכב הם רבים.

למה אתה צריך ביטוח רכב? רכבך עלול להיגנב, להיפגע בתאונת דרכים, להיפגע מאסון טבע, לעלות באש ועוד. עלות תיקון הרכב או החלפתו, מסתכמת בסכומים גבוהים מאוד. לכן, חשוב מאוד לבטח את הרכב בביטוח מקיף ולהשאיר את התשלום על כל נזק שנגרם לרכב שלך לחברת הביטוח, מלבד השתתפות עצמית שנקבעת מראש, בסכום שברוב המקרים אינו עולה על כמה מאות שקלים.

מחירי ביטוח מקיף מקבעים על פי מספר קריטריונים. הקריטריון העיקרי אשר משפיע על מחיר ביטוח מקיף הוא כמובן הכיסויים אותם כוללת הפוליסה שלך. קיימות פוליסות ביטוח מקיף לרכב שהן בסיסיות, אשר מבטחות את הרכב לגבי תרחישים שהועלו קודם לכן. אך קיימים כיסויים נוספים, שיכולים לסייע לך מאוד בעתיד, שאינם כלולים במסגרת מחיר ביטוח מקיף בסיסי. כך לדוגמה, אם ברכבך מערכת שמע משוכללת, מומלץ לבטח אותה בכיסוי נפרד, מה שייקר מעט את מחיר הפוליסה.

ממה מורכב מחיר ביטוח מקיף?

כאמור, מספר קריטריונים משפיעים על מחירי ביטוח מקיף. ראשית, תבדוק חברת הביטוח מהו שוויו של הרכב שלך. ככל שהרכב יהיה יקר יותר, כך מחיר ביטוח מקיף יהיה גבוה יותר. במיוחד כאשר מדובר ברכבים יקרים, בעלי חלקי חילוף יקרים, או ברכבים המועדים לגניבה יותר מאחרים, יגדל גובה הפרמיה הביטוחית. גם הנהג ברכב ישפיע על מחירי ביטוח מקיף.

אם ברכב נוהג גם "נהג צעיר", מחיר הפוליסה יהיה גבוה יותר. בנוסף, ניתן להוזיל את גובה הפרמיה אם ברכב נוהג רק נהג אחד או שניים לכל היותר (לדוגמה שני בני זוג). כך גם במקרה של רכב שלא נוסע בשבתות וחגים. מחירי ביטוח מקיף יהיו זולים יותר עבור רכבים שיש להם אמצעי מיגון כגון אזעקה ואיתורן. אמצעים אלה מקטינים את הסיכוי כי הרכב ייגנב ומוזילים את גובה הפרמיה.

הצעות מחיר עבור ביטוח מקיף

אם אתה מתכוון לבטח את רכבך בביטוח מקיף, מומלץ לקבל הצעת מחיר עבור ביטוח מקיף ממספר חברות. כל חברת ביטוח מציעה ביטוח מקיף עם כיסויים ומחירים שונים. מומלץ מאוד לפנות אל חברות ביטוח גדולות בעלות ניסיון מוכח של שנים בתחום ביטוחי הרכב, לשם קבלת הצעת מחיר עבור ביטוח מקיף. חשוב מאוד לבדוק אלו כיסויים כוללת הפוליסה והאם היא עונה על צרכיך.

האם אתה מעוניין להוסיף כיסויים נוספים כמו חילוץ ושירותי גרר, החלפת גלגל במקרה של תקר באמצע הדרך או רכב חלופי במקרה שרכבך מושבת או במוסך? לבסוף, בחר הצעת מחיר עבור ביטוח מקיף שמתאימה לצרכים שלך ומוצעת במחיר ההוגן ביותר.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.