מחפר זחלי למכירה


מהו מחפר זחלי ובאיזה עוד שם אנחנו מכירים אותו?

מחפר זחלי הוא מכשיר שנכנס תחת הקטגוריה של ציוד מכני הנדסי (צמ"ה), כשתפקידו, כשמו כן הוא, הוא לחפור. המחפר הזחלי מורכב מגוף כבד שעליו מותקן ציר מסתובב שנקרא גם פיווט. הציר המסתובב, שלו יכולת סיבוב מלאה של 360 מעלות, מחובר לזרוע תלת מפרקית שאליה מחוברת כף החפירה או פטיש האוויר (אם יש צורך בעבודת הריסה). הזרוע התלת מפרקית, אגב, מבוססת על 3 סטים נפרדים של בוכנות הידראוליות. המחפר הזחלי, כשמו כן הוא, נוסע על בסיס זחלים, ואם מדובר בדגם שנוסע על גלגלים הוא ייקרא בפשטות מחפר. השם הנוסף שבו חלק גדול מאתנו מכירים את המחפר הזחלי הוא "באגר", בעיקר בזכות הכלי באגר 288 של חברת קרופ הגרמנית, שהוא מחפר עצום, הגדול מסוגו בעולם, שלמעשה גם שבר את שיא הגודל והמשקל הכללי לכלי רכב ממונע.


מחפר זחלי למכירה – השקעה לא קטנה כלל

כשאנחנו מחפשים מחפר זחלי למכירה, אם ננסה לחפש דגם חדש לקנייה מיבואן או מיצרן אנחנו ככל הנראה נצטרך להשקיע סכום גבוה מאוד של כסף. לכן, לא פלא שמרבית האנשים שמחפשים מחפר זחלי למכירה מחפשים אותו בלוחות היד שנייה ובקנייה ממשתמשים קודמים. זוהי ללא ספק השקעה מסוכנת יחסית – משום שאנחנו צריכים לוודא במאה אחוז שמדובר במכשיר איכותי ולא פגום.


לחפש מחפר זחלי למכירה מיד שנייה, ולעשות זאת באחריות

כשאנחנו קונים מחפר זחלי למכירה מיד שנייה ניתן בהחלט לוודא כי מדובר במכשיר איכותי וכי אנחנו מבצעים את הרכישה באחריות. מחפר זחלי למכירה אפשר וצריך להעביר דרך בודקים ומפעילים מקצועיים שיתנו לנו אינדיקציה מקצועית באשר לאיכותו של הכלי, ורק לאחר מכן נשקיע את הכסף ונרכוש את המחפר הזחלי.

 

This entry was posted in ציוד מכני הנדסי. Bookmark the permalink.