מנורת מלח הימלאיה

מנורת מלח הימלאיה היא אחת מהמנורות הכי יעילות שיכולות להיות לכם בחדר השינה. מנורה זו לא רק תהיה אסתטית מאוד אלא גם יכולה להיות יעילה למגוון בעיות בריאותיות. זה הזמן להבין עד כמה מנורת מלח הימלאיה יכולה להיות שימושית וכמובן מה הסגולות הרפואיות שיכולות להיות לה.

מה הסגולות של מנורת מלח הימלאיה?

מנורת מלח הימלאיה יכולה להיות מעוצבת במיוחד ולמעשה זה עוד לפני דיברנו על הסגולות המדהימות שלה. מנורת מלח הימלאיה יכולה להיות נפלאה בחדר השינה אך גם בסלון או בחדר ילדים. היא יכולה לעזור לשינה ערבה יותר גם לאנשים ללא בעיות בריאותיות אך היעילות שלה ניכרת בעיקר לחולי אסתמה או אנשים עם בעיות אחרות במערכת הנשימה. מנורת מלח הימלאיה למעשה מפזרת את המלח שנמצא בה באוויר וכך הנשימה משתפרת מאוד.

כמה עולה בממוצע מנורת מלח הימלאיה?

מנורת מלח הימלאיה יכולה לעלות בין 200 ועד 400 שקלים בממוצע אך יש גם מנורות יותר יקרות. זה רק טווח המחירים הממוצע כאשר המנורות יכולות לעתים להיות יקרות עד כדי 600 שקלים ויותר. הסיבה לפער המחירים הוא גודל המנורה, העיצוב שלה אך בעיקר האיכות שלה. יש מנורות עם מלח רב שמחזיקות מעמד לזמן רב יותר ויש מנורות זולות שלא יוכלו לשרת אתכם לאורך זמן. חשוב לזכור כי לפני הבחירה צריך לבצע סקר שוק מעמיק וכך תדעו טוב יותר מה המנורה הכי טובה עבורכם.

כיצד נוכל להיזהר מחיקויים שיש בשוק?

אסור להתפתחות למחירים נמוכים מידי כי סביר להניח שלא מדובר בעסקה משתלמת. אם מדובר במנורת במחיר מבצע לקראת סוף שנה אז יכול להיות שהרווחתם מציאה אך ברוב המקרים מנורות זולות מאוד יהיו חיקויים, ובאופן כללי לא כדאי לקנות מנורות ממקומות לא אמינים.

This entry was posted in מיסטיקה. Bookmark the permalink.