מנעולן בחולון – כיצד נקבע המחיר

הזמנתם לאחרונה מנעולן בחולון על מנת שיפרוץ עבורכם את הדלת לבית, בעבודה או את הרכב, והוא נתן לכם הצעת מחיר? אפשר שאם הזמנתם שוב מנעולן בחולון, אולי אפילו את אותו מנעולן שוב למשימת פריצה – לפתע התעריף השתנה. אז למה זה קורה? מה משפיע על המחירים אשר המנעולנים גובים מכם? ואיך יודעים אם המחיר הוא סביר או לא? הנה כמה כללים וטיפים שיעזרו לכם להבין את ההבדלים במחירים:

כל מה שמשפיע על מחירי השירות

קודם כל, כאשר מנעולן בחולון נותן לכם הצעת מחיר, קחו בחשבון שהיא מושפעת מהשאלה מה פורצים. המחיר של פריצת דלת בבית או בעבודה, שונה מאד מהמחיר לפריצת דלת של רכב. פריצת רכבים היא עניין מורכב הרבה יותר, שדורש יותר זמן ויותר מיומנות, ולכן פער המחירים כאן הוא גבוה מאד. אל תתפלאו אם פריצה רגילה תעלה לכם 300 ש"ח, אבל פריצת רכב תעלה פי 4 יותר.

בהנחה שמדובר על פריצה של אותו דבר, הרי שהמחירים אשר מנעולן בחולון גובה, יכולים להשתנות בהתאם לזמן של הפריצה. יש למשל הבדל בין פריצה שנעשית ביום שלישי בשעה 12 בצהריים, לבין פריצה שהמנעולן מבצע ביום שישי בשעה 4 לפנות בוקר. כשמדובר על שעות הלילה וכן על שבתות וחגים – המנעולנים גובים מחירים גבוהים יותר. ההנחה היא כמובן שאז אתם מקפיצים אותם בבהילות למשימה, ולכן הם גובים מחיר גבוה יותר. אם אגב לא מדובר על עניין בהול, עדיף לקבוע ליום שועות נוחים וזולים יותר.

והאם המחיר הוא הוגן?

כמובן שכל מנעולן בחולון רשאי לתת לכם הצעת מחיר ואתם יכולים להסכים או לא. באופן כללי כאשר מנעולן בחולון מציע הצעה שנראית לכם לא פרופורציונלית אפשר לפנות לעוד כמה מנעולנים, לעשות השוואת מחירים, ואז להבין אם ההצעה סבירה או לא.

This entry was posted in מנעולנים. Bookmark the permalink.