מנעולן 24 שעות – מגיע מתי שאתם צריכים

למה כל כך טוב שיהיה לכם מספר טלפון זמין של מנעולן 24 שעות? כפי שניתן לנחש מהתואר שלו מנעולן 24 שעות, הוא איש מקצוע בתחום המנעולנות אשר נותן את השירות שלו בכל שעה ביממה. בין אם מדובר על השעה 12 בצהריים, 1 בלילה או 5 לפנות בוקר – ברגע שאתם יוצרים איתו קשר, המנעולן יגיע ויתייצב למשימה – שהיא לרוב משימה של פריצת דלת בבית או דלת ברכב. אבל למה צריך שהוא יהיה זמין עבורכם 24 שעות?

לא יודעים מתי תהיה בעיה

אתם צריכים מנעולן 24 שעות מסיבה פשוטה- כי בעיות במנעולים לא צצות בשעות אשר נוחות לכם. יכול להיות שרק כשתחזרו לבית שלכם בשעה 1 בלילה אחרי בילוי, אתם תגלו לפתע שהמפתח שלכם הלך לאיבוד ואין עוד אף אחד בבית שיכול לפתוח לכם. יכול להיות שדווקא בשעה 6 בבוקר שתקומו מוקדם ותרצו לצאת לעבודה – אתם תגלו שהמפתח של הרכב שלכם הפסיק לעבוד. במקרים הללו, וכן במקרים נוספים, ברור שרק מנעולן 24 שעות הוא מי שיכול להגיע במהירות ולטפל בבעיה.

כמובן שאתם שואלים את עצמכם, איך מנעולן 24 שעות תמיד יכול להיות זמין, אם הוא מוזעק לעתים קרובות בכל לילה? רוב המנעולנים עובדים למעשה בצוות, ובכל יום אחר ישנו תורן, אשר מתפקידו להיות זמין במידה ויש בעיות. כך גם זה מבטיח שהמנעולן יבוא רענן לגמרי לעבודה.

ומה עם המחיר שהוא מציע?

מטבע הדברים מנעולן 24 שעות גובה תעריפים שונים בשעות שונות. בשעות הלילה ובשעות של לפנות בוקר, המחיר כמובן יעלה שכן אלו אל שעות העבודה הרגילות. עם זאת, מנעולן הגון לא יגבה מחיר אסטרונומי, אלא תוספת מחיר סבירה ביחס לשירות שאות והוא מספק.

This entry was posted in מנעולנים. Bookmark the permalink.