מנעולנים – מתי מומלץ להזמין

ישנם מקרים שונים אשר יכולים לגרום לכם לחפש אחר מנעולנים כמו למשל אם איבדתם את המפתח שלכם לרכב או לבית ואין לכם מפתח נוסף, אם נעלתם את המפתח מאחורי הדלת (כלומר אם נעלתם את המפתח בתוך הרכב או אם נעלתם את הבית כשיש מפתח בפנים והמפתח שהיה אתכם הלך לאיבוד) ועוד מקרים רבים מאד. המנעולנים הם בעלי מקצוע שעברו הכשרה מקיפה והם יכולים לטפל במנגנונים שונים כמו של דלתות, דלתות רכב, כספות ועוד.

מתי כדאי להזמין את המנעולן

ישנם מקרים דחופים שיכולים לגרום לכם לחפש מנעולנים מקצועיים כמו למשל מקרים של נעילת מפתח בתוך הרכב וישנם מקרים שאינם דחופים כמו למשל מנגנון בית שלא עובד כמו שצריך. במקרים שנראים דחופים ברור שתחפשו אחר מנעולנים שיוכלו לתת לכם שירות מידי, אך גם במקרים שלא נראים דחופים כדאי מאד ליצור קשר עם אנשי מקצוע ולבחון כיצד להתנהל מולם. במקרים לא דחופים אפשר לקבוע את ההגעה של המנעולן בשעות נוחות לשני הצדדים.

זמינות לאורך כל ימות השנה

אחד המאפיינים של מקצוע המנעולנות הוא הזמינות של בעלי המקצוע. בעלי המקצוע בתחום יודעים שאנשים יכולים להיתקע מול דלת נעולה בכל שעה של היום ובכל יום מימות השבוע. את עבודת המנעולנים מחלקים בין מקרים דחופים כמו בעת שכיחת מפתח בתוך הרכב, אבדן מפתח ודומיהם לבין מקרים שאינם דחופים כמו למשל מקרים של בעיה במנגנון שמומלץ לטפל בה בהקדם אך לא תמיד חובה לקרוא למנעולן שיגיע בדחיפות ובמיוחד אם לא מדובר בימי שבת, חג או בשעות הלילה. בשיחת הטלפון הראשונית עם המנעולן אפשר להעריך כמה התקלה מסובכת או דחופה ובהתאם לקבוע מתי הוא יגיע למקום.

This entry was posted in מנעולנים. Bookmark the permalink.