מסחר עצמאי לאמיצים

מסחר עצמאי לאמיצים

על פי רוב, הכותרת של מאמר זה היא בגדר במשפט מפתח לכל משקיע. ממש כמו שכאשר אתם רוצים לתבוע בבית משפט אתם נעזרים בעורך דין וממש כשם שאתם מזמינים קבלן בניין כדי לבנות עוד חדר לבית שלכם, כך כדאי מאוד להיעזר במנהל תיק השקעות כאשר רוצים לשים את הכסף במקום כמו הבורסה הישראלית, או כל בורסה אחרת.

מסחר עצמאי זהו מצב בו אדם לוקח את הכסף שלו ובוחר בעצמו אילו מניות לרכוש וכמה וכן מתנהל באופן שוטף מול דוחות הבורסה ומול השינויים והתנודות התמידיים בה, בלא סיוע מקצועי.

משקיע שבוחר לעשות השקעה בדרך של מסחר עצמאי הוא בדרך משקיע שיש לו את הזמן הפנוי כדי להתעדכן באופן שוטף במהלך היום, באשר לשינויים שחלים במניות השונות, כיוון שתיק השקעות מצריך מעקב שוטף וקבוע ברמה היומיומית לכל הפחות, כדי להניב את מירב התשואה ממנו, אלא אם כן אתם רוכשים כמות מניות מסוימת של חברה גדולה ויציבה אשר המניות שלה נחשבות לסולידיות ואז תוכלו לבדוק בכל תקופה אתה שינויים ואת התנודות.

משקיע לא סולידי

בלשון המעטה, זה טירוף להיות משקיע לא סולידי ולא לשעות שימוש באנשי מקצוע, אלא אם כן אתם אנשי מקצוע בעצמכם ויש בידיכם השכלה מתאימה מתחום הכלכלה וההשקעות.

משקיע שאינוס ולידי בוחר בדרך כלל בתמהיל השקעה שכולל מניות מסוכנות אשר יש לשים עליהן את תשומת הלב מספר פעמים ביום, לכל הפחות. מניות שנחשבות למסוכנות וללא סולידיות הן מניות שיכולות לייצר רווח גדול תוך פרק זמן קצר או הפסד גדול ומהיר, הרווח שאפשר לייצר ממניות כאלו כרוך ברכישה ובמכירה מהירה שלהן בזמן אמת, בנקודות המתאימות מבינת הערך שלהן.

משקיע סולידי ועצמאי

משקיעים סולידיים כאמור, כן יכולים לנהל מסחר עצמאי בבורסה. משקיעים שרוצים לשים סכום כסף על מניות בטוחות וסולידיות כדוגמת מניית טבע, אשר לאורך השנים מגילה יציבות ומייצרת תשואות מכובדות בהחלט יכולים לבחור לרכוש כמות מניות בה ולבדוק בעצמם את ההתקדמות במניות. סחר עצמאי מתאים בעיקר למצבים כאלו וממש לא למצבים של השקעות אימפולסיביות במניות מסוכנות.

This entry was posted in לימודי שוק ההון ופיננסים. Bookmark the permalink.