מסלולים בפירנאים – להתכונן היטב לחוויה עוצמתית

כשאתם מחפשים מסלולים בפירנאים אתם ככל הנראה לא תפסיקו להיות מופתעים מכמות המסלולים שיש למקום הזה להציע לכם. רכס הרי הפירנאים שנמצאים בין צרפת לספרד הם כל כך גדולים ורחבים כך שהם מחולקים לכמה שמורות טבע כך שכל שמורה עצומה בפני עצמה ומכילה מסלולים רבים. כאשר אתם ניגשים לתכנון המסע שלכם ברכס הפראי, חשוב מאוד להתרכז באזורים מסוימים לפי פרק הזמן בו אתם הולכים לשהות. מומלץ לעיין בתמונות ובאתרי האינטרנט על מדריכי טיולים באזור כך שתכנון הזמן שלכם יהיה היעיל ביותר.

מה רמת הכושר שנדרשת לטיול בפירנאים?

כשיוצאים לטיול בהרי הפירנאים נשאלת השאלה עד כמה קשים מסלולי ההליכה והאם עלינו להיות בכושר שיא כדי לטייל כראוי. אמנם יש מספיק מסלולים בפירנאים שמתאימים למיטיבי לכת וללא ספק הנופים שתראו שם, אפילו לא מהפסגות הגבוהות ביותר, יהיו לא רק עוצרי נשימה אלא מיוחדים במינם, כאלו שלא כולם רואים וגם ככל הנראה אי אפשר למצוא בגוגל. עם את, ישנם מספיק מסלולים בפירנאים שמתאימים לאנשים שנמצאים בכושר די בסיסי ויש גם נקודות תצפית רבות שניתן להגיע אליהם באופן רכוב או לאחר הליכה קצרה, שהם נגישים מאוד בעיקר בגלל כמו התיירים העצומה שפוקדת את הרכס מידי שנה.

אינספור אטרקציות

אמנם מסלולים בפירנאים יכולים לספק לכם מבט מרהיב על הטבע האירופאי בשיאו אך מי שמחפש גן קצת אדרנלין יוכל למצוא לא מעט אטרקציות במהלך הביקור בשמורות הטבע הרבות שבהרים. ניתן למצוא פעילויות רבות מלבד טיול ג'יפים, כמו למשל אומגות רבות, סנפלינג מפלים, מסלולי אופניים ועוד. כל האטרקציות בטוחות ותיירים רבים עוברים אום אך עם זאת חשוב לוודא את אמינות החברה שמפעילה את האטרקציה מקריאה קצרה באינטרנט על ניסיונה בתחום.

This entry was posted in tours in spain. Bookmark the permalink.