מעצור לדלת – פריט פרקטי ומעוצב כאחד

אחד הדברים הטובים ביותר במוצר הוא יכולתו להיות גם מועיל לצורך פרקטי חשוב וגם להוות מוצר מעוצב, אשר תורם להעשרת המראה הכללי בבית. מוצר מסוג זה הוא מעצור לדלת מעוצב. לצד המעצורים הקלאסיים, העשויים גומי, מעצורים אשר אין בהם שום אמירה עיצובית, נוצרו בשנים האחרונות מוצרים מעוצבים רבים, המשמשים לצורך מניעת תזוזת הדלתות בתוך הבית.

למה חשוב לוודא שהדלת לא תזוז

דמיינו את ילדכם משחקים ברחבי הבית, רצים בכיף ובהנאה בין החדרים. חוויה זו מוכרת בכל בית הכולל ילדים בגילאים שונים. אחד הסיכונים הקיימים בריצות אלו הוא שאחת הדלתות תיטרק, ותפגע באצבעות הילדים של הילדים. טריקה זו יכולה להעשות גם על ידי רוח הנושבת מהחלון. כך או כך זוהי סיטואציה שעשויה לגרור בעקבותיה כאב גדול ונזק גופני, ולכן צריך לנקוט באמצעי זהיררות, ולוודא שלצד כל דלת פנימית בבית קיים מעצור לדלת.

מעצורים מעוצבים לדלתות פנים הבית

כאמור, המוצר הסטנדרטי, ואם תרצו המשעמם, עימו ניתן למקם את הדלת במקומה עדין קיים, אך לצידו קיימים מוצרים מעוצבים, מעצורי דלת יפהפיים, המתאימים לשילוב לצד דלתות כל חדרי הבית השונים. מעצורים אלו עשויים מחומרים שונים, והם בעלי משקל המסוגל למנוע מהדלת לזוז ממקומה. סגנונות רבים של מוצר מעצור לדלת נוצרו בחנויות העיצוב, והם משמשים מוצר שהוא גם בטיחותי וגם עיצובי.

היכן מומלץ להציב מעצור לדלת

מעצורים עבור דלתות מתאימים לכל דלת פנימית בבית, והצבתם תלויה באופן ספציפי בצרכים שלכם. אם יש לכם ילדים בבית, כנראה ועדיף להציב מעצור עבור כל הדלתות בבית, לשם יצירת ביטחון עבורם. מכייון שמוצר זה אינו דורש התקנה מיוחדת, אין שום מניעה להזיזו על פי הצרכים המשתנים מעת לעת. ניתן למקם אחד בפתח חדר הילדים, ליד דלת חדר ההורים, חדרי שינה עבור אורחים, ואף בדלת סלון הבית במידה ומדובר בחדר סגור.

מעצור לדלת

 

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.