מפיץ ריח שמן

מפיץ ריח שמן הוא מפיץ הריח הכי טוב שיש מה הופך אותו לכל כך טוב? הנה כמה סיבות שאתם צריכים להכיר.

מפיץ ריח חסכוני במיוחד

יש מספר סוגים של מפיצי ריח כאשר הסוג המוכר ביותר הוא הסוג הידני, זה שמגיע בתרסיס. אין ספק שהתרסיס זול יותר והוא גם נייד יותר אך הוא לא באמת חסכוני והוא נגמר אחרי כמות שימושים נמוכה יחסית. בניגוד אליו כאשר מדובר בשמן שמותז אל האוויר ומתפשט תוך כדי דיפוזיה, האווירה הרבה יותר נעימה לאורך זמן רב יותר. הרסיסים של השמן פחות כבדים והם מתפשטים באוויר במהירות ונשארים בו בקלות רבה יותר.

מפיץ ריח חזק ואיכותי

בנוסך לכך שמפיץ ריח שמן חסכוני הרבה יותר, הוא יכול להפיץ ריח חזק יותר. הריח הזה יכול להיות דומיננטי מאוד גם בחללים גדולים כאשר על כך משפיע גם סוגו של מפיץ הריח. יש מפיצי ריח גדולים מאוד שמכילים כמות גדולה של שמן וכך ההתזה חזקה יותר כאשר גם יש מספר סוגים של ניחוחות, ביניהם ניחוחות חזקים יותר. אם אתם רוצים מפיץ ריח איכותי וחזק, כדאי לכם לקנות מפיץ ריח שמן שיעשה את העבודה בכל מתאר, גדול ככל שיהיה.

ארומה משתנה וריח חזק

מעבר לעובדה שמפיץ ריח שמן חזק יותר וחסכוני יותר יש לו עוד יתרון אחד בולט והוא היכולת להחליף את השמן. כאשר אתם קונים תרסיס רגיל אתם מוגבלים לארומה אחת בלבד. אם תרצו להחליף את סוג הריח לא תוכלו לעשות זאת אך במפיץ ריח שמן זה אפשרי. מפיץ ריחש מן מכיל מיכל קטן שבו אפשר למלא איזה שמן שרוצים וכל עוד הוא יהיה מותאם, זו תהיה בחירה מעולה עבורכם.

 

This entry was posted in ניקיון. Bookmark the permalink.