מפיצי ריח לעסקים

אלו סוגי מפיצי ריח קיימים?

יש מגוון רחב של מפיצי ריח לעסקים וכדי לבחור את המפיץ הטוב ביותר עבורכם אתם חייבים להכיר את כולם. מפיצי ריח לעסקים יכולים להיות עם שמן או תרסיס, אך יש עוד סוגים שונים. יש מפיצי ריח אוטומטיים שיכולים להיותה טובים ביותר לעסק כיוון שהם פועלים לגמרי לבד בלי שיש צורך להפעיל אותם. את מפיצי הריח הללו אפשר אפילו לתכנת כך שיפעלו בשעות שמתאימות לכם ואפילו שיפעלו רק כשיש אור. מפיצי ריח לעסקים בכל מקרה יהיו בחירה זולה ולכן חשוב להשקיע ולבחור אחד איכותי שנוח להשתמש בו.

מה המחיר הממוצע למפיץ ריח?

אם תרצו לקנות מפיצי ריח לעסקים בגרסה האוטומטית תצטרכו לשלם בין 100 ועד 300 שקלים בממוצע. אפשר למצוא גם מחירים גבוהים יותר אך הם נדירים מאוד ולרוב המותג או העיצוב הוא זה שמעלה את המחיר, הרי ההפעלה של מפיצי ריח אלו כלל אינה בעייתית ואין תחכום מסוים שאפשר להוסיף לו. המחיר של תרסיס ריח יהיה הרבה יותר נמוך ויעמוד על בין 20 ועד 50 שקלים בלבד. אם תרצו מפית ריח שמן שאינו אוטומטי הוא יכול לעלות לכם בין 15 ועד 40 שקלים.

כיצד נבחר מפיצי ריח לעסק?

כדי לבחור מפיצי ריח אוטומטי אתם חייבים לחשוב היטב על המיקום שבו הוא יהיה. יכול להיות שאתם חושבים למקם אותו בנקודה גבוהה אך בנקודה הזו הוא יצטרך להתיז חומר רב ולכן יש להתעניין בעוצמה של מפיצי הריח. אם אתם רוצים לקנות מפיץ ריח שאינו אוטומטי תהיה לכם בחירה הרבה יותר קלה כי המבחר לא שונה כל כך. כמובן שיש צורך לבחור את הריח המתאים אך חשוב לזכור שאם תבחרו מפיץ ריח אוטומטי אפשר למלא אותו בניחוח חדש.

 

This entry was posted in מפיצי ריח. Bookmark the permalink.