מצדה – נופים עוצרי נשימה וחוויה היסטורית

דמיינו לכם את הנופים המרהיבים אשר נשקפים מגובה של 400 מטר מעל פני המים. דמיינו את האוויר היבש של המדבר, שמים מלאים בכוכבים ושקט שיש רק במקום מדברי. הצבעים כאן הם צבעי אדמה והשמים נראים על הרקע הזה כחולים מתמיד. אם אתם נמנים אם אוהבי מדבר מושבעים, מצדה הוא מקום שאתם חייבים להכיר אותו על מנת לחוות את חוויית ישראל התנכית. אם היסטוריה של עם ישראל מעניינת אתכם, מאחורי מצדה עומד סיפור גבורה יוצא דופן שאתם חייבים להכיר .

אודות המיקום של מצדה

מצדה היא תל הממוקם ליד ים המלח וגובהו משתרע על פני 400 מטרים מעל גובה פני הים. בשל כך הוא מספק נקודת תצפית מרהיבה ביותר ומפתיעה גם את מי שראה בחייו קניונים ענקיים החרוטים בסלעים. בעלייתכם אל מצדה, יתפרס מולכם כל יופיו הבתולי של המדבר וזה ירגיש כמעט כמו להיות בגובה של מעוף הציפור. מלבד הטבע המרהיב ונופים עוצרי נשימה שמציעה מצדה, יש בה מגוון פעילויות ואטרקציות מעניינות וגם ניתן לערוך בה אירועים עסקיים בלתי נשכחים .

אירועים וביקורים מאורגנים לקבוצות

מצדה היא לא רק מקום מרהיב של טבע, אלא גם מרכז מבקרים אשר בו ממוקמת מסעדה ומתקיימים אירועי שקיעה וזריחה. אם אתם מעוניינים בסיור מודרך או אם אתם מגיעים עם קבוצה, ניתן לתאם את זה מראש. בנוסף, מצדה מארחת גם כנסים ואירועים פרטיים ועסקיים ויש גם קייטרינג מצדה אשר יספק מזון איכותי לכל סוג אירוע שתחפצו לקיים במקום המיוחד הזה .

טיולי ג'יפים וטיול על גמלים מצטרפים אל החיזיון האור קולי

טיולי גמלים וטיולי ג'יפים וגם הפקה אורקולית אשר מספרת את סיפור הגבורה של המקום, הן אטרקציות נפלאות שניתן לשלב עם ביקור באזור מצדה. השילוב בין טיול שטח לבין מגוון פעילויות העשרה יהפכו את הביקור במצדה לחוויה מדהימה מאין כמוה. זה הזמן שלכם לנצל את המתחם המיוחד הזה לערוך במקום אירוע חגיגי כזה או אחר או טיול מיוחד במינו .

This entry was posted in טיולים. Bookmark the permalink.