מקום לחתונה קטנה ואינטימית

מחפשים אחר מקום לחתונה קטנה? לפני שאתם בוחרים את המקום המושלם, מחפשים באינטרנט תמונות ומגיעים לסגור חוזה עם המקום, מומלץ שתחשבו רגע איזו חתונה אתם רוצים שתהיה לכם, מהו מספר המוזמנים שצפויים להגיע, איזה תקציב יש לכם לחתונה וגם היכן תרצו שהיא תתקיים. חיפוש אחר מקום לחתונה קטנה יכול להיות פשוט הרבה יותר אם רק תדעו מראש מה אתם רוצים ולא מה המקום יכול להציע לכם.

מספר מוזמנים

חתונות קטנות יכולות להיות חתונות של עשרים מוזמנים או מאה מוזמנים, כל מקום מגדיר מהי חתונה קטנה עבורו, אך כיוון שהמקום לא מזמין את האורחים חשוב שאתם תעשו רשימה של האורחים שלכם ותקבעו מראש כמה יגיעו לחתונה. לאחר שתדעו כמה מוזמנים צפויים להגיע תוכלו לחפש מקום לחתונה קטנה שיכול לתת לכם את כל מה שיגשים לכם את היום המיוחד שלכם.

תקציב

תקציב החתונה הוא החלטה שכדאי שתקבלו לפני שתקבעו איפה להתחתן. התקציב יכול לכוון אתכם טוב יותר בחיפוש אחר מקום לחתונה קטנה. התקציב הוא מרכיב עיקרי שתכנון נכון שלו יכול להשאיר אתכם עם עודף בכיס להתחיל איתו את החיים המשותפים שלכם כזוג. לאחר שבחרתם תקציב תוכלו לברר האם המקום שראיתם יכול לעמוד לרשותכם.

מיקום

ישנו הבדל בין חתונה שמתקיימת בצפון הארץ, בדרום או במרכז. כשמחפשים אחר מקום לחתונה קטנה זה יכול להיות מפתה מאד לראות מקומות בכל הארץ, אך השאלה המרכזית היא האם האורחים יגיעו לחתונה ויהנו מהדרך. החתונה שלכם מורכבת מהמון פרטים קטנים והאורחים הם חלק חשוב בה, לכן בררו מהיכן מגיעים רוב האורחים וחפשו אחר מיקום מתאים שיהיה נוח לכולם, כלומר גם לכם וגם לאורחים. יתכן ויהיו אורחים אשר יסעו מרחק רב, אך חשוב שהמיקום יהיה נוח עבור הרוב.

This entry was posted in אירועים. Bookmark the permalink.