משרד רואי חשבון

כיצד לבחור משרד רואי חשבון?

אם אתם בעלי עסק מכל סוג שהוא ובכל היקף הרי שאתם זקוקים לרואה חשבון. השאלה הראשונה אשר מתעוררת היא האם לעבוד עם רואה חשבון פרטי או שכדאי לעבוד עם משרד רואי חשבון גדול עם רואי חשבון ולקוחות רבים כאלה ואחרים. והשאלה השנייה היא מה משפיע על החלטה זו: גודל החברה, היקף הפעילות שלה, מספר העובדים אשר עובדים בה, היקף עבודה עם חו"ל וכיוצא באלה.

גודל העסק קובע

גודל העסק הוא בהחלט מרכיב מאד חשוב בהחלטה שלכם. במידה והמחזור העסקי שלכם קטן מאד – פחות משישים אלף ₪ בשנה, תוכלו לעשות את כל עבודת החשבונאות בעצמכם פרט להגשת הדו"ח השנתי אשר אותו מומלץ לעשות עם רואה חשבון בכל מקרה. אם המחזור העסקי שלכם גדול הרבה יותר ואתם מעסיקים עובדים, משלמים לספקים רבים ויש לכם הרבה לקוחות משרד רואי חשבון יהיה הדבר הנכון עבורכם. אם אתם חברה בע"מ מומלץ בכל מקרה לעבוד עם משרד רואי חשבון בגלל המורכבות של ניהול החשבונות והגשת הדוחות יחסית לעסק עצמאי.

התמחות משרד רואי חשבון

לפני שאתם מחליטים על שכירת שירותים של משרד רואי חשבון הרי שעליכם לבדוק אם איזה סוג של לקוחות עובד המשרד. איזה עסקים הוא מייצג והאם יש לו נסיון רלבנטי בסוג העסק אשר אתם מנהלים. יש עסקים אשר מצריכים התייחסות מיוחדת מבחינה חשבונאית מכל מיני סיבות, ועל כן עליכם לבדוק האם משרד רואי חשבון מסויים בקיא בכל החוקים והתקנות אשר קשורות בניהול חשבונות וספרים של בית עסק מסוג זה.

משרד רואי חשבון – שירות מגוון

משרד רואי חשבון בתל אביב או בכל מקום בארץ, מעסיק כמה וכמה רואי חשבון ועל כן סביר להניח כי תמיד ימצא מישהו אשר יהיה בקיא בתחום העיסוק שלכם או שיש לו כבר ניסיון בכך. רואה חשבון פרטי יכול להיות מצויין בתחום מאד צר, אבל הוא יתקשה להתעדכן בכל התחומים אשר עוסקים בהם לקוחותיו. מסיבה זו מומלץ לעבוד עם משרד רואי חשבון אשר יוכל לתת לכם שירות מגוון ומהיר לאורך זמן רב.

This entry was posted in עסקים. Bookmark the permalink.