נכסים בכפר סבא

בחודשים האחרונים מתקבלים יותר ויותר פרסומים המצביעים על ירידה בביקושים ובמחירי הדירות. המשווקים מתלוננים כי הם כמעט ולא מצליחים למכור היום דירות, חברות הבנייה מציגות צניחה דרמטית ברווחים, משרד האוצר מדווחים על ירידה במספר העסקאות והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה חושפת נתונים על הוזלה של דירות חדשות ברחבי הארץ.

לא מדובר בירידה משמעותית – מחירי הדירות בישראל עדיין גבוהים אך אין ספק כי מדובר בהיפוך מגמה רציני, לו כל כך ציפינו וייחלנו כשיצאנו לרחובות להפגין נגד יוקר המחייה בקיץ האחרון. מחירי נכסים בכפר סבא עולים היום בממוצע 1.6 מיליון שקל לדירות חדשות ו- 2.5 מיליון שקל עבור בית קרקע.

נכסים בכפר סבא – דירות חדשות

נכסים בכפר סבא זוכים היום לתשומת לב רבה, במיוחד הדירות החדשות הנמכרות בעשרות הפרויקטים החדשים ברחבי העיר. נכון להיום, כפר סבא היא העיר האולטימטיבית הן למגורים והן לגידול ילדים. היא משלבת בתוכה את האלמנטים של עיר מפותחת וקרובה למרכז ושל איכות חיים גבוהה שיש רק בסביבה כפרית.

בנוסף, גם הדירות החדשות שנבנות היום, נבנות בסטנדרטים גבוהים מאוד ומעניקות לדייריהם איכות, נוחות ופאר. עם זאת, חשוב לציין כי לאחרונה כמעט ולא נבנו בעיר דירות קטנות בנות 2-3 חדרים, המתאימות לתקציב הזוגות הצעירים ומרבית הדירות החדשות למכירה הן 4-6 חדרים.

נכסים בכפר סבא – דירות יד שנייה

לאלה שידיהם אינה מושגת לקנות דירה חדשה בכפר סבא תמיד קיימת אופציה לפנות לשוק נכסי יד שנייה. אפשר למצוא אותם באתרי אינטרנט המציגים לוחות מודעות עם נכסים בכפר סבא והסביבה, בעיתונים או בקבוצות חברים בפייסבוק. אולם גם מחירי הנכסים הללו אינם זולים וכבר מזמן עברו את רף ה- 1.5 מיליון שקל.

בשכונות הוותיקות של העיר כמו שכונת יוספטל, קפלן, הדרים הישנה, המחירים כמובן יותר זולים: 1.1 מיליון שקל לדירות קטנות בנות 3 חדרים. בשכונות החדשות והאזורים המרכזיים בעיר המחירים כבר עולים לכ- 1.4 מיליון שקל לדירות קטנות.

נכסים בכפר סבא – דירות להשכרה

במאגר נכסים בכפר סבא קיימות לא מעט דירות להשכרה, שאף הן זוכות לביקוש גבוה כיום, לא פחות מאלה שבתל אביב. לכך כמה סיבות: מצד אחד אנשים רבים ממתינים היום עם רכישת הדירה ופונים לשוק השכירויות ומצד שני כפר סבא היא עיר בה מתגוררים הרבה סטודנטים הלומדים במכללת בית ברל או במרכז הבינתחומי בהרצליה. כל אלה מאפשרים למשקיעי נדל"ן ליהנות מתשואות יחסית גבוהות על דירות להשכרה ומאלצים את הדיירים לשלם סכומים גבוהים: דירות 3 חדרים במרכז העיר עולה היום כ- 3,500 שקל בחודש.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.