סדנת צילום בסמארטפון גם למי שאין להם ניסיון

אחד היתרונות הבולטים ביותר של סדנת צילום בסמארטפון בא לידי ביטוי בכך שהיא יכולה להתאים גם לגברים ונשים שאין להם ניסיון קודם. בניגוד למסלולי לימוד אחרים ומחייבים שאליהם אפשר להתקבל רק אחרי מבחן או עמידה מול ועדת קבלה שמורכבת מאנשי הסגל, ברוב המסלולים של סדנת צילום בסמארטפון זה לא ככה.

המאפיינים המיוחדים של סדנת צילום בסמארטפון

הסיבה לכך שאין צורך לעמוד בתנאי קבלה מסוימים על מנת להצטרף למסלול של סדנת צילום בסמארטפון קשורה למטרות שלה. קודם כל, זו סדנה ייחודית מבחינת ההתאמה שלה לדרישות של קהל היעד והתלמידים. המטרה בסדנה כזו היא לא בהכרח להשתלב בתחום ולפתח קריירה, אלא להעשיר את הידע האישי ולהיחשף להשפעות חדשות.

שנית, סדנת צילום בסמארטפון היא רק השלב הראשון בתהליך ארוך יותר. גם אם מחליטים להפוך את התחביב למקצוע, ניתן להתחיל עם סדנה שבה מתמקדים בתכנים שאותם מפיקים מהסמארטפון ורק אז לעבור למסלולים מקצועיים יותר – צילומי סטילס, וידאו וכן הלאה.

האם כדאי לקבל המלצות על הסדנה המתאימה?

העובדה שלא צריך לעמוד בתנאי קבלה מסוימים על מנת להצטרף למסלולים קיימים של סדנאות צילום מעלה תהייה לגבי המלצות. מצד אחד, ברור שהמלצה היא כלי יעיל שבו אפשר להשתמש כדי להשוות בין הסדנאות והאפשרויות. מצד שני, לא כל המלצה שתהיה רלוונטית לאדם אחד גם תתאים לאדם אחר – בעיקר אם המטרות שמנסים להשיג דרך הסדנה הן שונות.

הפתרון הוא לשלב את ההמלצות על הסדנה עם עוד שיקולים. בין היתר, כדאי למשל לבדוק כמה עולה הסדנה, איפה בדיוק היא מתקיימת וכמה זמן היא נמשכת. ככל שמקבלים יותר פרטים, הסיכוי לבחירה מושכלת עולה.

This entry was posted in לימודים. Bookmark the permalink.