סוגים שונים של מקלחונים שיכולים להתאים לכם

אתם בוודאי יודעים, עד כמה ההתקנה של מקלחונים יכולה לסייע לכם בתוך חדר הרחצה. המקלחונים נחשבים למתחמי רחצה מעולים. הם מאפשרים חיסכון במקום מצד אחד אך גם ליהנות מפרטיות מלאה, ומעיצוב יוקרתי ואיכותי מאד. לצד כל היתרונות אשר משותפים לכל המקלחונים חשוב גם להבין מהם ההבדלים בין הדגמים השונים, בכדי שתוכלו לבחור את המקלחון שמתאים לכם.

הכירו את המקלחונים השונים

ראשית, אפשר כמובן לבחור מקלחונים פינתיים. המקלחון הפינתי, עושה שימשו בשתי פינות שכבר יש בתוך חדר הרחצה, וסוגר אותן היטב עם הלוחות של המקלחון עצמו. לוחות הזכוכית יוצרות לרוב קיר ודלת, או שתי דלתות שונות שיכולות להיפתח ולהיסגר אחת על השניה. מקלחון הפינתי נחשב לנפוץ במיוחד, משום שמאחר שברוב חדרי הרחצה הדוש של המקלחת ממוקם בפינה – אזי המקלחון הפניתי נותן מענה הולם.

גם מקלחונים חזיתיים נותנים מעלה מעולה. אלו מתאימים לחדרי רחצה ישנים, שבהם המקלחת הייתה תחומה בין שלושה קירות, ובחזית היה וילון המקלחת הידוע. כעת, סוגרים את האזור הנ"ל לא עם וילון – אלא עם דלת זכוכית איכותית של המקלחון, ובהתקנה של צרירים מיוחדים על הקירות, שמאפשרים ניצול מרבי של השטח.

כמובן שיש גם מקלחונים נוספים וייחודיים, כמו למשל המקלחון המעוגל. המקלחון המעוגל גם הוא פינתי, אלא שהוא איננו בעל צורה מרובעת – אלא הדלתות שלו יוצרות צורה של חצי עיגול ונפתח על ציר. היתרון של המקלחון המעוגל הוא גם בכך שלרוב הוא גדול יותר – וגם בעיצוב המרשים שלו.

מה מתאים לכם?

בבואכם לבחור מקלחונים, כדאי לזכור שמעבר להעדפה האישית שלכם, הרי שיש להתחשב גם בחלל של חדר הרחצה. אם אתם עדיין מתלבטים בנושא, אפשר כמובן לפנות לגורם מקצועי אשר ישמח לייעץ לכם באשר לסוג המקלחון אשר יתאים לכם, וייתן לכם את המענה המקיף ביותר.

This entry was posted in עיצוב הבית. Bookmark the permalink.