סוגים של ציפוי רצפה

יש סוגים שונים של חומרי גלם שבהם ניתן להשתמש על מנת לייצר ציפוי רצפה. בשביל למצוא את החומר שהכי מתאים למטרות שאותן מנסים להשיג, הפעולה הראשונה שאותה חשוב לבצע היא להביא בחשבון את המפרט המלא. למזלם של הלקוחות ושל קהל היעד, המפרט של ציפוי רצפה אמור להיות מתואר על ידי היצרן. בגלל שהיצרן הוא זה שמתאר את המפרט המלא של ציפוי רצפה, המשמעות היא רמת אמינות גבוהה.

על אף האמור לעיל, לא חייבים לסמוך רק על מידע אשר מפורסם על ידי היצרן על מנת להשוות בין סוגים שונים של חומרי גלם. אם רוצים למצוא את חומר הגלם הכי מתאים עבור יישום של ציפוי רצפה למשל, ניתן גם לקבל המלצות מלקוחות קודמים. אצל לקוחות בסקטור התעשייתי והמסחרי, המקור הכי אמין להמלצות על ציפוי רצפה הם קולגות. מלבד קולגות, אפשר גם לנסות לאסוף מידע על ציפוי רצפה דרך אתרי האינטרנט וכמובן הרשתות החברתיות.

מה עושים עם ציפוי רצפה?

השאלה המתבקשת היא למה בכלל כדאי להשוות בין סוגים שונים של ציפוי רצפה. בשביל לענות על זה, צריך להבין מה עושים עם הציפוי. ברוב המקרים, ציפוי רצפה הוא פתרון מעולה להגברת העמידות. במקום להסתפק בעמידות הטבעית של הרצפה או המשטח, ניתן ליישם על גביה ציפוי ייעודי. מהרגע שבו מיישמים את הציפוי על גבי המשטח המקורי, הוא למעשה מקבל את התכונות החדשות ולכן יכול להתאים לצרכים מגוונים.

במילים אחרות, ציפוי רצפה הוא פחות או יותר הפתרון האידיאלי עבור חיזוק של הרצפה ושדרוג שלה. אבל במקום לפרק את המרצפות ולהחליף את הרצפה, מיישמים עליה שכבה מסודרת ונוחה של ציפוי איכותי ברמה גבוהה.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.