ספה מיטה עם אחריות

ספה מיטה יכולה להיות קנייה מוצלחת מאוד אך היא גם יכולה להיות קנייה רעה ביותר. יכול להיות שתשלמו עליה בזול אך לאחר מכן תשלמו ביוקר, והרכישה תתברר כלא משתלמת בעליל. מה צריך לבדוק לפני שקונים ספה מיטה? כיצד נבחר אותה בצורה נכונה? ממי אפשר לקנות ספה מיטה טובה?

היכנסו וצפו! הרהיטים שאתם צריכים בשנת 2018:

לבחור את הספה לפי הנוחות

ספה מיטה עם אחריות צריכה להיבחר לפי מספר פרמטרים שאולי החשוב בהם יהיה הנוחות שלה. מה שווה ספה אם לא נוח לשבת עליה? ספה אמורה להיות רהיט כזה שנמרחים עליו ונהנים מכל רגע, כזה שכיף לשבת עליו ולראות טלוויזיה ומידי פעם להיזרק לשנת צהריים בשישי בצהריים. רוב השימוש של ספה מיטה יהיה כספה ולא כמיטה ואם היא לא תהיה נוחה בשימוש החשוב הזה הרי שלא שווה לקנות אותה.

מנגנון פתיחה קל ומהיר

אז הספה מיטה שלכם תהיה לרוב ספה, אך היא עדיין צריכה להיות גם מיטה נוחה. מלבד פרמטר הנוחות שעליו כבר הרחבנו ואין צורך לחזור עליו בהקשר של מיטה, המעבר בין הספה למיטה גם הוא חשוב. מנגנון זה חייב להיות קל ומהיר, והוא חייב להיות ללא מעורבות של מאמץ פיזי. אולי ספות שמנגנון הפתיחה שלהם יותר מורכב ומחייב מאמץ כלשהו יהיו יותר זולות או יתאימו לגודל או לעיצוב בביתכם, אך זהו פרמטר שיש לקחת בחשבון.

ספה עם אחריות ממקום מוכר ומומלץ

ספה מיטה ללא אחריות היא רהיט שלא כדאי לרכוש. למה צריך את האחריות? יכול להיות שבעוד כמה חודשים מנגנון הפתיחה שלה ייהרס, יכול להיות שהצירים שלה יתעקמו ויכול להיות שהרגל שלה תישבר. למרות שהבעיות האלו נשמעות כמו בלאי טבעי הרי שהן לא צריכות להגיע אחרי שימוש של כמה חודשים, ולכן יש אחריות לשנה או שנתיים בדרך כלל.

This entry was posted in כללי. Bookmark the permalink.