ספה נפתחת במשיכה

אם אתם רוצים ספה נפתחת נוחה אתם צריכים לבצע סקר שוק מעמיק. בסופו של דבר תגיעו לספה המושלמת עבורכם אך אנו כאן כדי לעזור לכם ולהסביר לכם אלו סוגי ספות יש. ספה נפתחת נוחה היא לא רק ספה שיכולה להיפתח למיטה נוחה אלא גם שתהליך הפתיחה יהיה קל ופשוט.

ספה נפתחת שנשלפת מלמטה

ספה נפתחת ידועה בעיקר בחדרי ילדים היא הספה שנשלפת. למעשה מדובר בספה רגילה לחלוטין, היא נראית ממש כמו כל ספה אחרת רק שאפשר שלים לב שהיא מורכבת משני מפלסים שאחד מהם יכול להישלף מלמטה. כל מה שצריך לעשות כדי לשלוף את החלק הנפתח כדי ליצור מיטה, לעתים אפילו מיטה זוגית, הוא למשוך את המפלס התחתון. הוא יעלה לבד ויינעל באופן אוטומטי וכך תוכלו לקבל מיטה גדולה יחסית בלי כל מאמץ.

היכנסו וצפו! ספה נפתחת, איך זה עובד?!

ספה שמצריכה הרמת כריות

בניגוד לספה שיכולה להיפתח בשליפה ניתן לפתוח את הספה בהרמה, ולפני שאתם חושבים שמדובר בחיסרון גדול נספר לכם על היתרונות. מדובר בספה נפתחת הרבה יותר קטנה ואפשר גם הציב אותה במקומות יחסית קטנים כמו למשל דירות סטודנטים וכולי. ספה כזו אמנם דורשת קצת יותר עבודה אך בכל זאת מדובר במנגנון פתיחה של פחות מדקה. ספה כזו נפתחת לאורכה ולא לרוחבה.

ספה שנפתחת במשיכה

אל תתבלבלו בין ספה נפתחת בשליפה לבין ספה נפתחת במשיכה. ספה נפתחת במשיכה לא נכנסת אל החלק התחתון של ספה ויוצרת מפלסים אלא נפתחת על ידי משיכה של החלק התחתון שלה. מדובר על אותו החלק אך יש לו קיפולים וזה נותן פתיחה הרבה יותר פשוטה. היתרון של מיטות אלו הוא שאפשר לישון בכיוון הספה כך שהיא נוחה מאוד מול טלוויזיה.

This entry was posted in רהיטים. Bookmark the permalink.