ספרד עם ילדים – למה טיול לספרד עם ילדים ידידותי במיוחד?

המדינה הכי טובה לטיול עם הילדים

ספרד היא אחת המדינות הכי ידידותיות להגיע עם ילדים והכוונה היא לא רק לטיול ברחובות ספרד, הרי כמובן שטיול כזה תמיד יהיה ידידותי יותר עבור ילדים בכל גיל, אלא גם מעבר לכך. יש בספרד אטרקציות רבות ומגוונות וחלק ניכר מהם יכול להיות מגניב עבור הילדים, החל מאצטדיוני כדורגל ענקיים של הקבוצות הכי טובות בעולם כמו ברצלונה וריאל מדריד, מדרחוב מגניב שגם ילדים ייהנו ממנו ואפילו את רכס הפירנאים שיכול להיות אטרקציה מהנה לכל המשפחה.

תשתית תיירותית נוחה במיוחד

אם יש משהו אחד שהופך את ספרד עם ילדים לטיול הכי טוב שיש היא התשתית התיירותית של המדינה. יש כל כך הרבה תיירים בספרד ולמעשה היא אחת המדינות הכי תיירותיות שיש, וזה מסביר מדוע כל אזור שתהיו בו ככל הנראה יהיה מלא בתיירים ורובם יתאימו גם לטיול עם משפחות, כולל ילדים בגיל הרך. כמובן שמוטב לבדוק היטב האם המקום ידידותי לילדים והאם יש להם מה לעשות בו לפני שאתם מגיעים, אך באופן כללי מדובר על מדינה נוחה מאוד לטיולים משפחתיים.

קשיי שפה אינם חלק מהטיול

עוד אחת מהנקודות החשובות שהופכות את הטיול בספרד עם ילדים להרבה יותר פשוט היא השפה. הדבר הראשון שחשוב לזכור הוא שמדובר בספרדית, ואמנם הספרדית של רוב הישראלים אפסית עד מסתכמת בשיח קצרצר, אך קל לקלוט אותה וקל מאוד לשנן כמה משפטים חשובים, לקרוא ולהבין. יחד עם זאת, בגלל שהמדינה עמוסה בתיירים, כל בעלי המקצוע שבאים במגע עם תיירים יודעים אנגלית ברמה גבוהה מאוד מה שמקל מאוד על הטיול עם הילדים.

 

 

This entry was posted in tours in spain. Bookmark the permalink.