סקר אבטחה נגד טרור

מדינת ישראל מאוימת מכל הכיוונים והמצב הזה כנראה לא ישתנה בקרוב. כל מה שנשאר לנו לעשות הוא להיות ערוכים לכל מקרה שיקרה כאשר בסקר אבטחה נגד טרור למעשה סוקרים את כל פרצות האבטחה שיכולות להיות פגיעות יחד עם הגורמים המאיימים.

היכנסו וצפו! מה לעשות בזמן אמת בעת אירוע טרור:

מהו סקר אבטחה נגד טרור?

  • טרור היא ללא ספק מילה מפחידה למדי אך אין מה לעשות, מישהו צריך להתמודד איתה. כאשר חוגגים אירוע מסוים או הפנינג גדול, אפילו אירוע קטן יחסית ומשפחתי במקום ציבורי וכמובן אירועים גדולים כמו אירועי ספורט או אירועים פוליטיים, יש צורך לבדוק את כל הסיכונים בסקירה עמוקה מאוד.
  • הסקירה הזו חייבת להתבצע על ידי גורמים מקצועיים מעולם האבטחה כאשר הם משלבים מודיעין עמוק ומקצועי כדי להבין מהם בדיוק המשאבים והכלים כדי להתמודד עם האיומים הללו, אם בכלל קיימים.
  • אירועי טרור יכולים לקרות בכל מקום אך למעשה יש מקומות שבאופן קבוע חייבים להיות מוגנים מפני האפשרות הזו. מקומות אלו מסומנים על ידי ארגוני טרור כמו למשל בתי מלון, מרכזי כנסים, מוזאונים ותערוכות, אולמות ספורט ותיאטרון וכן הלאה.

מה יקרה ללא סקר אבטחה נגד טרור?

סקר אבטחה נגד טרור למעשה חולש על כל נקודות החולשה שיש באירוע מסוים ודואג שהן יהיו מוגנות לחלוטין. למשל, כניסות למקומות או בעלי מקצוע שמגיעים אליו וכן הלאה. כמובן שהסקר הוא חלק קטן בלבד מבין האבטחה כולה, כאשר ענף האבטחה דואג להיות מוכן גם כנגד פריצת שריפה וסיכונים נוספים, אך הוא אחד החלקים המהותיים ביותר שיש מבין כל ארגוני האבטחה. ללא סקר אבטחה כנגד טרור האורחים והמוזמנים שנמצאים במקום יהיו חסרי הגנה ויכול להיות שבמקרה חירום איש לא יידע מה צריך לעשות.

 

This entry was posted in בטחון ואבטחה. Bookmark the permalink.