עגלות קפה לסיום כל ארוחה

קפה היה מאז ומעולם הסיומת של כל ארוחה טובה במסעדה, באירוע וגם בבית. יש היום מגוון עצום של ארומות וטעמים מכל העולם שהופכים כל אחד לגרופי של לפחות סוג אחד של קפה. עם השנים הקפה הדלוח שהיה מוגש בתום הארוחה נעלם ובמקומו החלו לצוץ עגלות קפה באירועים שלא מביישות שום בית קפה בעל שם.

התאמה מדוייקת לאירוע

העגלות הן ניידות וקיימות עגלות קפה בשלל עיצובים, צבעים וצורות. הן נבחרות בהתאם לסוג האירוע וכמות האנשים. הקפה שנמזג הוא מהאיכותיים שיש והשירות תמיד מהיר בזכות המכשור המשוכלל שהעגלה כוללת. חשוב מאד להשקיע בעיצוב העגלה, בכלי ההגשה עליה וכמובן בסוגי הקפה המוצעים לאורחים.

סוגי קפה

מיקום עגלות קפה יהיה בפינה של האולם או גן האירועים על מנת שהיא לא תפריע לעוברים והשבים במהלך האירוע. הקפה נמזג לאורך כל הערב וחלק מסוגי הקפה המוצעים הם:
• אספרסו קצר
• אספרסו ארוך
• קפה שחור
• נס קפה
• מוקוצ'ינו ועוד…
לילדים מוגש המשקה האהוב שוקו וגם אוהבי התה לא נשארים מקופחים ועבורם יש חליטות בטעמים ובניחוחות משכרים שלא משאירים אף אחד אדיש אליהם. אולמות רבים כבר לא מסיימים את האירוע עם קינוחים ולכן יש את האפשרות לדרוש מבעל העגלה להניח דברי מאפה על העגלה בתוספת תשלום בהתאם לתקציב שנקבע.

טיפים לפני השכרה

השכרת עגלות קפה נעשית על ידי בעל האירוע או על ידי אדם מטעמו שמטפל בכל שאר סוגי האטרקציות באירוע. חשוב לוודא שהמוזגים יהיו מקצועיים ביותר וידעו את ההבדלים בין סוגי הקפה השונים, חשוב שיהיו מספיק סוגי ארומות לבחירה, בנוסף, יש לבצע בדיקה לאיכות הקפה ותאריך התוקף שלו ולבסוף לבדוק זמינותו ודרך ההגשה.

This entry was posted in קפה. Bookmark the permalink.