עו"ד אדיר לפיד

עו"ד אדיר לפיד – ייעוץ משפטי לרכישת נדל"ן

מהי רכישת נדל"ן?

עסקאות נדל"ן רבות נסגרות בכל יום בישראל וברחבי העולם. רכישת נדל"ן היא עסקה בה מועברים נכסי נדל"ן בין שני גורמים. רכישת דירות, רכישת בתים, רכישת קרקעות, מגרשים ומבנים ציבוריים מהווים רכישות נדל"ן נפוצות. בעלות על נכסי נדל"ן יש לרשום ולבצע בהתאם לחוק, אל כל עסקה מתלווים גם תשלומי מסים ואגרות. בכדי לצלוח את התהליך בצורה מהירה וטובה כדאי לשכור שירותי ייעוץ משפטי של עו"ד בתחום הנדל"ן, כדוגמת עו"ד אדיר לפיד. עורך דין מקצועי יוכל לסייע לרוכש בהבנת החוזה, הגשת המסמכים המתאימים והתמודדות מול קבלנים בעייתיים.

עו"ד אדיר לפיד – נדל"ן ומקרקעין

לא כל עורך דין מוסמך הוא עו"ד מתאים לתחום הנדל"ן. עורך דין פלילי עשוי להיות מקצועי בתחום העיסוק שלו אך בתחום הנדל"ן הוא לא יוכל לסייע ואף עלול לגרום לנזקים. ברכישות נדל"ן לא הביישן למד ויש לשאול כל עורך דין בצורה מפורשת היכן רכש הסכמה בתחום ואיזה ניסיון מקצועי מלווה אותו. ניהול עסקאות נדל"ן מורכבות דורש מיומנויות גבוהות ויכולות ניהול משא ומתן והתייחסות לפרטים קטנים. עורך דין מקצועי כמו עו"ד אדיר לפיד מהווה את ההבדל בין עסקה מוצלחת לבין עסקה כושלת.

תשלום שכר טרחה

כל עו"ד תחום הנדל"ן גובה שכר שונה. אך השכר המקובל בשוק נע סביב 1% ל-1.5% מהמחיר הכולל של עסקת הנדל"ן. סכומי הכסף הגדולים המעורבים בעסקה מבטיחים לעורך הדין שכר טרחה הוגן. חשוב לציין כי במקרים בהם עורך הדין מייצג את שני הצדדים הוא יקבל שכר טרחה מתאים גם מהקונה וגם מהמוכר.

מי צריך ייעוץ משפטי בתחום

ייעוץ משפטי מאיש מקצוע כמו עו"ד אדיר לפיד מומלץ לקבל לכל אורך תהליך בחינת הנכס ורכישתו. שירותי עו"ד בתחום הנדל"ן מתאימים במצבים של מכירה ורכישה של דירות יד שנייה ורכישה של קרקעות ובתים חדשים היישר מהקבלן. במידת האפשר מומלץ להיוועץ בעורך דין מתאים גם במהלך חתימה על הסכמי שכירת דירות ושטחי נדל"ן אחרים. עורך הדין ממונה על עריכת החוזה, בחינת הסעיפים, הסברת הסעיפים, איתור עיקולים וקנסות המוטלים על הנכס, רישום הנכס בטאבו ועוד. התנהלות לא מקצועית של עורך הדין או איחור בהגשת המסמכים עלולים לגרור תשלומי קנסות גבוהים.

עו"ד אדיר לפיד – המלצה אישית

משרדי תיווך נוהגים להמליץ על שירותי ייעוץ משפטי איכותיים בתחום הנדל"ן. פעמים רבות ניתן אף לזכות בתעריף מוזל בעקבות המלצת המתווך. פרט לכך ניתן לאחר עו"ד בתחום הנדל"ן גם בהתאם להמלצות של בני משפחה וחברים. עו"ד אדיר לפיד הוכיח את עצמו כאיש מקצוע יצירתי והגון במיוחד. קבלו המלצה חמה שלנו.

This entry was posted in נדל"ן. Bookmark the permalink.