עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין מסייע בעת רכישת דירה

תחום המקרקעין הוא לא כל צל של ספק אחד התחומים המורכבים ביותר מבחינה משפטית במדינת ישראל, ולאזרח הפשוט שאינו משפטן לא ממש פשוט להסתדר לבד בסבך המשפטי והבירוקרטי הכרוך בעסקאות מקרקעין כאלה ואחרות. לפיכך, אם אתם מעוניינים למכור או לקנות דירה, אתם זקוקים שיהיה לצדכם עורך דין מקרקעין מוסמך ומקצועי אשר יאפשר לעבור את התהליך בצורה קלה. רבים חשובים, כי תפקידו של עורך דין מקרקעין מסתכם אך ורק במעבר רשמי על החוזה וחתימה במעמד שני הצדדים. האמת היא, שהיום עורך הדין יכול לסייע לכל אחד מהצדדים באופן הרבה יותר פרטני, ויכול לחסוך הרבה מאד עבודה שנדרשת בתהליך .

לסייע לצד המוכר

ראשית, עורך דין מקרקעין יכול לסייע לא מעט לצד שמעוניין למכור את הנכס. עורך הדין יוכל לנסח עבור הצד המוכר את חוזה המכירה, שהוא לרוב חוזה מורכב ומסועף למדי, וגם לעבור איתו עליו ולהסביר לו את כל הסעיפים. בנוסף, עורך הדין יוכל לבצע את כל הבדיקות הנדרשות כדי לוודא שתהליך המכירה מתבצע באופן תקין, וכי הצד הקונה עומד בהתחייבויותיו ומעביר את התשלום בזמן .

ולסייע לצד הקונה

כמובן שגם הצד הקונה יכול לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין שיסייע לו בתהליך. לא פעם, הדבר נחוץ כאשר רוכשים דירה בפעם הראשונה מקבלן ואז יש תהליך מורכב עוד יותר. אבל גם בתהליך של רכישת דירה יד שנייה יש צורך להיעזר בעו"ד מקצועי בתחום המקרקעין. עורך הדין יבצע עבורכם את כל הבדיקות ויוודא שהנכס אכן רשום בטאבו, שהוא בבעלות הצד המוכר, ושהוא לא מעוקל או משועבד לצד שלישי .

וגם לגשר בין שני הצדדים

נוסף על כך, שני הצדדים יכולים להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין אשר יהיה כצד שלישי ונייטרלי. במקרה כזה, עורך הדין יעבור על החוזה ויבדוק שכל הסעיפים בו מוכרים ומובנים הן צד הקונה והן לצד המוכר. עורך דין מקרקעין אף יכול לשמש כצד מגשר במקרה ונתגלע סכסוך סביב המכירה של הדירה .

This entry was posted in נדל"ן. Bookmark the permalink.