עורך דין תעבורה

אחת מעבירות התנועה הנפוצות יחסית בישראל, היא העבירה של מהירות מופרזת. רצוי כי כל אדם אשר מקבל אישום מהמשטרה בדבר נהיגה במהירות מופרזת, יפנה במהירות אל עורך דין תעבורה. לא פעם, הפניה אל עורך דין תעבורה מסייעת מאד לאדם שהואשם בכך. כמו כן, יש גם להבין כי מקרים של נהיגה מופרזת אינם אחידים, ויש שפע של מקרים, אפשרויות, ונסיבות ומדידות שיש לקחת בחשבון במקרים הללו לפני שפשוט מקבלים את הדין.

 להבין את המורכבות

כל עורך דין תעבורה יסביר לכם, כי עבירת מהירות מופרזת יכולה לחול מצד אחד על נהגים שנסעו ב130 קמ"ש, ומצד שני גם על כאלו שנסעו ב190 קמ"ש – וברור שלא מדובר על סיכון באותה המידה או בדין שצריך להיות שווה בשני המקרים הללו.

יתרה מזו, יש גם לעתים עניין של נסיבות, ויש הבדל בין עבריין מועד שצבר עבירות תנועה קודמות, לבין אדם אשר נתפס פעם אחת במהירות מופרזת, משום שהיה צריך לטפל בעניין שהוא בהול ומקרה חירום – וכאן עורך דין תעבורה נכנס לתמונה ויכול לסייע לכם רבות בייצוג.

יתרה מזאת, עורך דין תעבורה יסביר לכם גם מהם הזכויות שלכם במידה ונתפסתם נוסעים במהירות מופרזת, והדבר לא אומר בהכרח שלילה אוטומטית. לא רק זאת – הרי שיש לעתים גם שאלה בדבר מכשירי המדידה שהמשטרה השתמשה בהם, ולעתים מתברר שהייתה דווקא בעיה במכשירי המדידה והם אינם אמינים כפי שנראה מלכתחילה.

 לא כולם עברייני תנועה

מה בעצם המטרה של עורך דין תעבורה מבחינתכם? המטרה שלו היא להראות שגם אם נרשם שנסעתם במהירות מופרזת, אין זה אומר שאתם עברייני תנועה שביצעו פשע חמור. יש שפע של נסיבות אשר בית המשפט צריך להתייחס אליהם, בטרם הוא חורץ דין.

This entry was posted in עורכי דין. Bookmark the permalink.