עורכי דין ליטיגציה


מה זה בכלל ליטיגציה?

הליטיגציה היא התחום המכונה "מלכת המשפט" – ובתרגומה החופשי פירוש המילה הוא "התדיינות". וכך בדיוק הדבר – ליטיגציה היא כל תחום העיסוק המשפטי הנוגע לייצוג בבית משפט והעלאת טיעונים בזמן אמת. מי שלא בקיא במערכת המשפט – חושב בוודאי שכל עורך דין מתמצא ומתמחה בליטיגציה – אך לא כך הדבר כלל ועיקר.


עורכי דין ליטיגציה – עיסוק בפני עצמו

הרבה מאוד עורכי דין, במיוחד במדינת ישראל, לא מציגים את עצמם ולא מתיימרים להיות עורכי דין ליטיגציה. עורכי הדין בישראל – מגזר עצום שרק מתרחב משנה לשנה – הם לעתים קרובות יועצים משפטיים מצוינים, מתמחים בניסוח חוזים ובעבודה משפטית שוטפת – אך הם אינם ליטיגטורים ולא נוהגים לייצג לקוחות בבית המשפט בפועל. חשוב להבין שעורכי דין ליטיגציה הם מגזר בפני עצמו בעיסוקי המשפט השונים – רבים מעורכי הדין יבצעו עבדותם נאמנה ויצליחו בעבודתם במידה רבה גם בלי להיכנס לבית משפט, מאחר והרבה מאוד מעבודת המשפט נעשית בכתב.


למצוא עורכי דין ליטיגציה איכותיים

הבנו שעורכי דין ליטיגציה הם סקטור בפני עצמו – מאחר ומדובר בהתמחות ספציפית שלא לכל עורך דין יש. כעת נשאלת השאלה – כיצד נמצא עורכי דין ליטיגציה טובים במידה ונזדקק לכאלה? נתחיל בהגדרת ליטיגטור טוב – שצריך להיות כריזמטי ובטוח בעצמו, משתמש באמצעים רטוריים, קשוב לסביבתו ויודע לקרוא אנשים. עכשיו נרגיע אתכם ונגיד שלא מדובר בחיפוש קשה מדי. בין אם תפנו לעורכי דין פרטיים ובין אם למשרד עורכי דין – אם תפנו לעורכי דין שלא עוסקים בליטיגציה, אלה ידעו להפנות אתכם לעורכי דין ליטיגציה שעובדים איתם. משרדי עורכי דין אף מחזיקים מחלקת ליטיגציה – שזה כל עיסוקה. חשוב להבין שבית המשפט הוא תכלית עיסוקו של עורך הדין – ולכן חשוב מאוד לפנות לגורם שיתמחה בליטיגציה וייתן לכם את השירות הטוב ביותר גם בבית המשפט.

This entry was posted in עורכי דין. Bookmark the permalink.