עיצוב שיער לכלה

כדי לבחור מעצב שיער ליום החתונה, יש צורך להתייחס למגוון רחב של פרמטרים. המחיר, המיקום של המספרה ועוד מגוון רחב של קריטריונים בסופו של דבר אמורים לסנן את המעצבים שפחות מתאימים ולהשאיר אתכן עם הבחירה הכי טובה שיש. הנה עוד כמה דברים שאליהם חשוב להתייחס.

תתרשמו מהתסרוקות האפשריות

לפני שאתן בוחרות את מעצב השיער שיסדר את השיער שכלם ביום הכי חשוב שלכן, אתן חייבות לבחון את העבודות שלו. אתן יכולות לבחון את הקטלוג שיש באתר האינטרנט שלו או בדף הפייסבוק שלו, כאשר לכל מעצב שיער בימינו יש דף פייסבוק כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות. כמו כן, אתן יכולות להגיע אליו למספרה ולהתרשם מהעבודה שלו ולא רק על ידי תמונות אלא בפועל. בשלב זה יהיה כדאי שתבחנו גם את יחסי האנוש שלו מול הלקוחות, היחס שנותנים להן וכמובן את האווירה כולה.

תתרשמו מהיחס של המעצב

מה זה בדיוק אומר היחס של המעצב? האם הוא צריך להיות בעל תכונות אופי מסוימות? עיצוב שיער לכלה היא לא משימה פשוטה אך מעבר ליכולת המקצועית שלו לעצב את השיער שלכן בצורה מושלמת, הוא חייב להשרות עליכן רוגע ולתת לכם שירות גם ברגעי לחץ. יש מעצבים שמהלחץ פשוט 'מאבדים את זה' ואז הכלה נלחצת גם. חשוב שיהיה סבלני, אכפתי ומתחשב וגם שירגיע את הכלה שהלחץ אצלה יהיה גבוה מאוד.

האם הוא בכלל פנוי בתאריך?

לפני שאתן בוחנות את מעצב השיער ואת היכולות שלו לעצב את השיער בתסרוקת שמתאימה לכן, תבררו אם הוא בכלל פנוי. בסופו של דבר אי אפשר להזיז את יום החתונה ורק אחרי שיש כבר תאריך לחתונה אפשר לחפש את שא בעלי המקצוע. לכן זו למעשה הבדיקה הראשונה שעליכם לעשות.

This entry was posted in אירועים. Bookmark the permalink.