פארק בריחה בירושלים

ירושלים, הינה ללא כל ספק אחת מהערים המרתקות ביותר בארץ ובעולם. מידי שנה, פוקדים אותה המוני תיירים אשר מגיעים להכיר מקרוב כל פרט ופרט בה, נלהבים מכל רגע של שהות בה. עבור רבים מאותם התיירים, אין מדובר בפעם הראשונה בה הם מבקרים בעיר, ובוודאי שלא מדובר בפעם האחרונה.העיר טומנת בחובה היסטוריה מרתקת, אתרים מקודשים ואין סוף היצע עבור התייר הסקרן והנרגש.

אחת מהאטרציות בעיר הינה פארק בריחה בירושלים. פארק בריחה בירושלים מציע פעילות קבוצתית אשר במסגרתה, קבוצת אנשים "כלואה" בתוך הפארק ועליהם לפתור רצף של חידות על מנת להצליח להשתחרר ולצאת מהחדר. באם הצליחו לפתור את כל החידות בפרק הזמן המוגדר מראש, הצליחו במשימה. הפארק ממוקם במתחם מרכזי באחת השכונות המתוירות בירושלים והפעילות מספקת חוויה מגבשת והיכרות עם השכונה.

חדרי הבריחה נחשבים לאטרקציה מרכזית בערבי חברה, ימי הולדת משפחתיים, כפעילות זוגית ולמעשה כל אירוע המשלב בתוכו שני אנשים ומעלה, יכול להיחגג במסגרת של חדר בריחה. פארק בריחה בירושלים מהווה פעילות מגבשת, מאתגרת, מסקרנת ומצחיקה. מדובר בטרנד של השנים האחרונות שאין ספק שהצליח להשתלט על חלק מתרבות הפנאי בארץ.

 

This entry was posted in אטרקציות. Bookmark the permalink.