פוליש לבית או ניקיון עצמי לריצוף

הבית שלנו הוא מקום דינמי והוא פעיל מאד. אתם חיים בבית וכחלק בלתי נפרד מהחיים אתם בוודאי מזיזים רהיטים, הולכים בבית עם נעליים, שופכים בטעות אוכל או שתייה ועושים עוד פעולות רבות שלפעמים עלולות לפגוע בריצוף שלכם. לכן, אתם בוודאי דואגים לנקות את הבית, לפנות את הדברים מהר ככל האפשר, אך כל עבודות הניקיון לא יוכלו להספיק אם הבית שלכם נפגע. עבודות של פוליש לבית מיועדות להפוך את הבית שלכם לחדש, לנקות באופן יסודי את הריצוף שלכם והן יכולות למנוע מכם לבצע אפילו עבודות שיפוץ, החלפה של ריצוף או הדבקה של ריצוף חדש.

מתי כדאי לכם לבצע את עבודות הפוליש

  • ·         תחזוקה – עבודות התחזוקה בבית יכללו גם פוליש לבית והן יאפשרו לכם ליהנות מבית בתחזוקה גבוהה, בית נקי ונעים למגורים בלי להתאמץ להחליף את הריצוף או להדביק ריצוף חדש ולהיכנס להוצאות כבדות מבחינת התשלום.
  • ·         מכירה – אם אתם מתכננים למכור את הבית שלכם ואתם רוצים להעלות את הערך שלו אתם צריכים לבחון אפשרות של פוליש לבית. הפוליש יכול לחסוך מכם את עבודות הניקיון היסודיות, להימנע משיפוץ ובסכום סביר הוא יוכל לשדרג את הבית ולהעלות את המחיר שהקונים יסכימו לשלם על הבית.

מתי כדאי להסתפק בניקיון עצמי

אם הבית שלכם חדש יחסית וכבר עשיתם עבודת פוליש לבית לפני שנים ספורות, יכול להיות שלא יהיה לכם כל צורך לבצע את העבודה שוב. אם הבית שלכם במצב טוב יכול להיות שאם תבצעו ניקיון עצמי זה יספיק לכם. אם אתם רוצים לעבור לבית חדש או רוצים למכור את הבית שלכם אתם צריכים לשקול להזמין בכל זאת פוליש ולהפוך את הבית לחדש.

This entry was posted in ניקיון. Bookmark the permalink.