פסנתר יפני

איך אנשים עברו לקנות פסנתר יפני?

בעבר כל מי שחיפש פסנתר איכותי, פנה כמובן לחפש פסנתרים שונים מתוצרת אירופה. מאחר שאירופה נחשבת במידה רבה למולדת הפסנתר, היה קל למצוא בה מגוון רחב מאד של דגמים, זולים ויקרים כאחד של פסנתר עומד או פסנתר כנף. בשנים האחרונות לעומת זאת המצב השתנה לחלוטין. יותר ויותר אנשים עוברים כיום לנגן עם פסנתר יפני. איך זה שדווקא פסנתר יפני הוא זה שעלה לקדמת הבמה בשנים האחרונות? הנה כמה סיבות טובות למעבר הזה.

הכל עובר אל המזרח הרחוק

קודם כל אי אפשר לנתק את הבחירה של פסנתר יפני בכך שבאופן כללי עברנו לקנות מוצרים רבים מהמזרח הרחוק. היפנים החלו לשווק מותגים רבים למערב כולל גם מותגים של מחשבים, כלי רכב, טלוויזיות, וכמובן שגם פסנתרים מדגמים שונים.

אולם באופן ספציפי, הרבה אנשים עברו לקנות פסנתר יפני מסיבה נוחה מאד. מצד אחד, הפסנתרים היפניים הם שם דבר מבחינת איכות הצליל שלהם. פסנתרנים יפנים יצרו תעשיות ענקיות של פסנתרים שבהם יש הקפדה רבה מאד על איכות הצליל שלהם וחומרי גלם טובים. מהצד השני, כל הייצור של הפסנתרים היפניים הוא כמובן במזרח הרחוק. כיום, כמעט כל פסנתר יפני לא מיוצר באמת ביפן, אלא במדינות אחרות כמו אינדונזיה, תאילנד או סין. כך חוסכים מאד בעלויות הייצור והמחיר הסופי הוא נוח מאד.

האם זה מתאים גם לכם?

ברמת העיקרון אין שום סיבה שאתם לא תבחרו פסנתר יפני בין אם המטרה היא להתחיל ללמוד כיצד מנגנים על פסנתר, להתאמן באופן מקצועי, או אפילו לשכור את הפסנתר לאירוע מסוים. רשימת הפסנתרים היפניים היום היא ארוכה מאד ושכיום כמה מותגים מוכרים מאד כמו הפסנתרים של ימאהה או קוואי.

This entry was posted in כלי נגינה. Bookmark the permalink.