פריצת דלת פלדלת

דלת פלדלת היא דלת בעלת כמה שכבות הגנה, ולכן פריצתה כמעט בלתי אפשרית, באם אינה מבוצעת על ידי איש מקצוע, מנעולן הבקיא במנגנון הנעילה של דלת מסוג זה. באם אתם זקוקים לביצוע פריצת דלת פלדלת, מומלץ לפנות לאדם המתמחה בתחום.אדם מומחה אשר מנוסה בסוג פריצת לדלתות פלדלת יוכל לפרוץ עבורכם את הדלת מבלי לגרום נזק לדלת או לרכושכם.

סיבות לפריצת פלדלת

אנשים מזמינים מנעולן לצורך פריצת דלת פלדלת בגין מגוון סיבות רחב. הדבר יכול לנבוע מטריקת דלת, אשר אין בה מבחוץ ידית לפתיחה. באם אין בידכם מפתח, ואין לכם דרך מידית להשיג מפתח חלופי, תזדקקו לשירותי פריצתה של הדלת. סיבה נוספת יכולה להיות מפתח שנתקע בתוך מנעול הדלת. אמנם מנעולי דלת פלדלת נחשבים מאוד איכותיים, אך עם הזמן גם הם יכולים להתבלות. באם המפתח תקוע בתוך המנעול, ולא ניתן לפתוח באמצעותו את הדלת, שירות פריצה יוכל לסייע. סיבה שלישית יכולה להיות כי אבד לכם המפתח לדלת. מומלץ ץמיד להיערך לאפשרות זאת במעוד מועד, ולוודא כי קיים בידכם מפתח חלופי. יש הבדל בסוג הפריצה באם הדלת רק נטרקה או גם ננעלה, ודבר זה עשוי להשפיע על העלות.

מי מורשה לפרוץ פלדלת

פריצה חוקית של דלת פלדלת על ידי מנעולן מוגדרת חוקית רק באם קיים אצלו אישור משטרתי, אשר מוכיח כי עמד בתנאי הדרישה למקצוע המנעולן. אישור זה יעיד כי המנעולן ללא עבר פלילי, ולכן ניתן לסמוך עליו שיבצע פריצות דלת רק בהתאם לבקשת הלקוח. לפני שאתם מעסיקים פורץ דלתות שיגיע ויפרוץ עבורכם את הדלת, התעקשו לראות את אישור המשטרה. פורץ מוסמך לא יהסס להציג לכם את האישור ולא יתנגד לבקשתכם.

 

This entry was posted in מנעולנים. Bookmark the permalink.