צימרים למשפחות בדרום

בחירת צימרים למשפחות בדרום יכולה להיות הבחירה שתתחיל חופשה נהדרת אך יכול להיות שזה הרגע שבו ההידרדרות של הטיול תתחיל. יש לא מעט ישראלים שמגיעים עם המשפחה לצימר ומגלים שהוא ממש לא כמו שהובטח להם והנה כמה מנגנוני הגנה שיעזרו לכם להימנע ממקרים אלו.

תמיד לקרוא חוות דעת על צימר

חוות דעת על צימרים למשפחות בדרום לא ישקרו. אין תייר ישראלי אחד שיגיע לצימר שהוא לא היה מרוצה ממנו והוא ישקר ויגיד שהיה טוב, זה פשוט לא קורה כי זה לא האופי הישראלי והישראלים ישמחו להזהיר אנשים אחרים ממקומות כאלו. לכן, חשוב מאוד שתבחנו את הצימר היטב לפי חוות הדעת וההמלצות שיש עליו כי רק כך תדעו האם באמת הבעלים שלו דובר אמת, האם האינטרנט פועל, האם הג'קוזי תקין וכן הלאה. כמובן שיש לשים לב שחוות הדעת עדכניות לפי התאריך.

צימר ללא תמונות הוא לא צימר

יצא לכם לעיין ברשימת הצימרים באינטרנט ויש צימר אחד במחיר זול במיוחד אך אין לו תמונות רבות? קודם כל, אם אין תמונה בכלל אז תדלגו עליו ואפילו אל תתעכבו עליו שנייה אחת מיותרת, אך גם מספר קטן של תמונות יכול להיות מחשיד. תמיד כדאי לדרוש תמונות עדכניות של המקום ולא לסמוך על התיאור שלו בלבד, כי תמונה שווה אלף מלים.

מהם תנאי התשלום?

תמיד חשוב לבדוק מה תנאי התשלום ולתת העדפה למקומות שלא דורשים מקדמה. אם הצימר יעמוד בהסכם שלכם ויכיל את כל מה שהיה כתוב, אין כל סיבה שלא תעמדו בהסכם ותשלמו מחיר מלא, אך אם המקום מלוכלך, יש פה מתקנים שלא פועלים או שמשהו שהובטח לכם לא נמצא, זו זכותכם המלאה לדרוש זאת ואם עוד לא שילמתם, הכדור נמצא בידיים שלכם.

This entry was posted in tours & trips. Bookmark the permalink.